Marketingová komunikace realitních kanceláří: komparace Orionis a Knight Frank
Marketing communication of real estate agencies: comparison of Orionis and Knight Frank
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/193410Identifikátory
SIS: 270259
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Konrádová, Marcela
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
10. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace dvou významných realitních kanceláří, Orionis a Knight Frank. Cílem práce je porovnat přístupy a strategie obou společností, identifikovat jejich silné a slabé stránky a navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní přehled o marketingových strategiích, včetně marketingového mixu, holistického marketingu a specifik marketingové komunikace v realitním sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní aplikaci těchto strategií ve společnostech Orionis a Knight Frank, včetně analýzy jejich marketingových kampaní, komunikačních kanálů a efektivity těchto aktivit. Výsledky analýzy ukazují, že efektivní marketingová komunikace musí být přizpůsobena specifickým potřebám a podmínkám trhu, na kterém společnost působí. Práce také přináší návrhy na zlepšení marketingových strategií obou společností, které by mohly vést k jejich dalšímu růstu a úspěchu na realitním trhu.
This bachelor's thesis focuses on the analysis of marketing communication of two significant real estate agencies, Orionis and Knight Frank. The aim of the thesis is to compare the approaches and strategies of both companies, identify their strengths and weaknesses, and propose possible improvements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part provides a basic overview of marketing strategies, including the marketing mix, holistic marketing, and the specifics of marketing communication in the real estate sector. The practical part focuses on the specific application of these strategies in the companies Orionis and Knight Frank, including the analysis of their marketing campaigns, communication channels, and the effectiveness of these activities. The results of the analysis show that effective marketing communication must be tailored to the specific needs and conditions of the market in which the company operates. The thesis also presents suggestions for improving the marketing strategies of both companies, which could lead to their further growth and success in the real estate market.