Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of real estate agencies: comparison of Orionis and Knight Frank
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorKraus, Matěj
dc.date.accessioned2024-10-01T06:34:07Z
dc.date.available2024-10-01T06:34:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193410
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace dvou významných realitních kanceláří, Orionis a Knight Frank. Cílem práce je porovnat přístupy a strategie obou společností, identifikovat jejich silné a slabé stránky a navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní přehled o marketingových strategiích, včetně marketingového mixu, holistického marketingu a specifik marketingové komunikace v realitním sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní aplikaci těchto strategií ve společnostech Orionis a Knight Frank, včetně analýzy jejich marketingových kampaní, komunikačních kanálů a efektivity těchto aktivit. Výsledky analýzy ukazují, že efektivní marketingová komunikace musí být přizpůsobena specifickým potřebám a podmínkám trhu, na kterém společnost působí. Práce také přináší návrhy na zlepšení marketingových strategií obou společností, které by mohly vést k jejich dalšímu růstu a úspěchu na realitním trhu.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the analysis of marketing communication of two significant real estate agencies, Orionis and Knight Frank. The aim of the thesis is to compare the approaches and strategies of both companies, identify their strengths and weaknesses, and propose possible improvements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part provides a basic overview of marketing strategies, including the marketing mix, holistic marketing, and the specifics of marketing communication in the real estate sector. The practical part focuses on the specific application of these strategies in the companies Orionis and Knight Frank, including the analysis of their marketing campaigns, communication channels, and the effectiveness of these activities. The results of the analysis show that effective marketing communication must be tailored to the specific needs and conditions of the market in which the company operates. The thesis also presents suggestions for improving the marketing strategies of both companies, which could lead to their further growth and success in the real estate market.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace realitních kanceláří: komparace Orionis a Knight Frankcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId270259
dc.title.translatedMarketing communication of real estate agencies: comparison of Orionis and Knight Franken_US
dc.contributor.refereeKonrádová, Marcela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace dvou významných realitních kanceláří, Orionis a Knight Frank. Cílem práce je porovnat přístupy a strategie obou společností, identifikovat jejich silné a slabé stránky a navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní přehled o marketingových strategiích, včetně marketingového mixu, holistického marketingu a specifik marketingové komunikace v realitním sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní aplikaci těchto strategií ve společnostech Orionis a Knight Frank, včetně analýzy jejich marketingových kampaní, komunikačních kanálů a efektivity těchto aktivit. Výsledky analýzy ukazují, že efektivní marketingová komunikace musí být přizpůsobena specifickým potřebám a podmínkám trhu, na kterém společnost působí. Práce také přináší návrhy na zlepšení marketingových strategií obou společností, které by mohly vést k jejich dalšímu růstu a úspěchu na realitním trhu.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis focuses on the analysis of marketing communication of two significant real estate agencies, Orionis and Knight Frank. The aim of the thesis is to compare the approaches and strategies of both companies, identify their strengths and weaknesses, and propose possible improvements. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part provides a basic overview of marketing strategies, including the marketing mix, holistic marketing, and the specifics of marketing communication in the real estate sector. The practical part focuses on the specific application of these strategies in the companies Orionis and Knight Frank, including the analysis of their marketing campaigns, communication channels, and the effectiveness of these activities. The results of the analysis show that effective marketing communication must be tailored to the specific needs and conditions of the market in which the company operates. The thesis also presents suggestions for improving the marketing strategies of both companies, which could lead to their further growth and success in the real estate market.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV