Zobrazit minimální záznam

Marketing strattegy and communication of Mír Theatre before, during and after the Covid-19 pandemic
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorReitermanová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-11-29T20:09:14Z
dc.date.available2024-11-29T20:09:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193454
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou změn v marketingové strategii Divadla Mír v důsledku pandemie covid-19. V rámci teoretické části je nejprve představen obor arts marketing a performing arts marketing, následně práce popisuje specifika marketingového mixu těchto institucí. Dále práce uvádí, jaké digitální nástroje instituce se scénickým uměním využívaly do příchodu pandemie covid-19. Poté se práce soustředí na to, jaký vliv měla pandemie covid-19 na ekonomiku, samotné umělce*kyně a marketing divadelních institucí a uvádí konkrétní světové i české případy. Teoretická část také představuje samotnou instituci Divadlo Mír, její právní úpravu a vlastní digitální produkt - streamovací platformu MírPlay. Cílem práce je zjistit, jak divadlo přizpůsobilo své komunikační kanály a produkty, aby během restrikcí spojených s pandemií covid-19 udrželo kontakt se svým publikem, jak tyto kanály (včetně platformy MírPlay) využívá po skončení pandemie, které kanály využívá návštěvnictvo divadla pro získávání informací, a také jak divadlo přispívá k utváření ostravské identity. Výzkum je založen na analýze marketingového mixu na základě poznatků z teoretické části, analýze mediálních výstupů, kvantitativním výzkumu a obsahové analýze na sociální síti Instagram. Výsledky výzkumu ukazují, že instituce se zvládla...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with analysing the changes in the marketing strategy of The Mír Theatre as a result of the COVID-19 pandemic. The theoretical part first introduces the field of arts marketing and performing arts marketing and then describes the specifics of the marketing mix of these fields. Then the thesis presents what digital tools performing arts institutions used until the arrival of the COVID-19 pandemic. Then the thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on the economy, the artists themselves, and the marketing of theatre institutions and presents specific global and Czech cases. The theoretical part also introduces the institution Mír Theatre itself, its legal regulation, and its digital product - the streaming platform MírPlay. The thesis aims to find out how the theatre has adapted its communication channels and products to maintain contact with its audience during the restrictions associated with the COVID-19 pandemic, how it uses these channels (including the MírPlay platform) after the pandemic has ended, which channels the theatre-goers use to get information, and how the theatre contributes to the formation of Ostrava's identity. The research is based on an analysis of the marketing mix based on the findings of the theoretical part, analysis of media outputs,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectArts marketingen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.subjectMír Theatreen_US
dc.subjectOstravaen_US
dc.subjectperformance artsen_US
dc.subjectArts marketingcs_CZ
dc.subjectcovid-19cs_CZ
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjectDivadlo Mírcs_CZ
dc.subjectOstravacs_CZ
dc.titleMarketingová strategie a komunikace Divadla Mír před, během a po pandemii Covid-19cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263956
dc.title.translatedMarketing strattegy and communication of Mír Theatre before, during and after the Covid-19 pandemicen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá analýzou změn v marketingové strategii Divadla Mír v důsledku pandemie covid-19. V rámci teoretické části je nejprve představen obor arts marketing a performing arts marketing, následně práce popisuje specifika marketingového mixu těchto institucí. Dále práce uvádí, jaké digitální nástroje instituce se scénickým uměním využívaly do příchodu pandemie covid-19. Poté se práce soustředí na to, jaký vliv měla pandemie covid-19 na ekonomiku, samotné umělce*kyně a marketing divadelních institucí a uvádí konkrétní světové i české případy. Teoretická část také představuje samotnou instituci Divadlo Mír, její právní úpravu a vlastní digitální produkt - streamovací platformu MírPlay. Cílem práce je zjistit, jak divadlo přizpůsobilo své komunikační kanály a produkty, aby během restrikcí spojených s pandemií covid-19 udrželo kontakt se svým publikem, jak tyto kanály (včetně platformy MírPlay) využívá po skončení pandemie, které kanály využívá návštěvnictvo divadla pro získávání informací, a také jak divadlo přispívá k utváření ostravské identity. Výzkum je založen na analýze marketingového mixu na základě poznatků z teoretické části, analýze mediálních výstupů, kvantitativním výzkumu a obsahové analýze na sociální síti Instagram. Výsledky výzkumu ukazují, že instituce se zvládla...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with analysing the changes in the marketing strategy of The Mír Theatre as a result of the COVID-19 pandemic. The theoretical part first introduces the field of arts marketing and performing arts marketing and then describes the specifics of the marketing mix of these fields. Then the thesis presents what digital tools performing arts institutions used until the arrival of the COVID-19 pandemic. Then the thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on the economy, the artists themselves, and the marketing of theatre institutions and presents specific global and Czech cases. The theoretical part also introduces the institution Mír Theatre itself, its legal regulation, and its digital product - the streaming platform MírPlay. The thesis aims to find out how the theatre has adapted its communication channels and products to maintain contact with its audience during the restrictions associated with the COVID-19 pandemic, how it uses these channels (including the MírPlay platform) after the pandemic has ended, which channels the theatre-goers use to get information, and how the theatre contributes to the formation of Ostrava's identity. The research is based on an analysis of the marketing mix based on the findings of the theoretical part, analysis of media outputs,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV