Zobrazit minimální záznam

Comparison of communication campaigns promoting wellbeing and mental health of multinational corporatiions in the Czech Republic and abroad
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorKokešová, Jana
dc.date.accessioned2024-10-01T07:14:37Z
dc.date.available2024-10-01T07:14:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193586
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci korporací v oblasti duševního zdraví a wellbeingu a její následné srovnání mezi Českou republikou a vybranými zeměmi v zahraničí. Cílem práce je porovnat komunikaci v ČR a zahraničí v případě stejných firem. Práce v úvodu teoretické části popisuje důležitost a aktuálnost témata duševního zdraví, a proč je důležité, aby se mu firmy věnovaly. Poté se věnuje sociálnímu marketingu, vysvětluje pojmy CSR a ESG, a popisuje korporátní komunikaci. Praktická část bakalářské práce je analýza komunikace tří korporátních společností, přičemž u každé firmy proběhlo srovnání mezi českou a zahraniční komunikací. V této části se pomocí analýzy tiskových materiálů, příspěvků na sociálních sítích, a rozhovorů se zástupci vybraných firem, srovnává přístup a obsah komunikace v tématu wellbeingu a duševního zdraví.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the communication of mental health and wellbeing of corporations and its further comparison between the Czech Republic and selected countries abroad. This thesis compares communication in the Czech Republic and abroad for the same companies. The theoretical part of the thesis describes the importance and relevance of the topic of mental health and why companies need to address it. It then focuses on social marketing, explains the concepts of CSR and ESG, and describes corporate communication. The practical part of the bachelor's thesis is an analysis of the communication of three corporate companies, with a comparison between Czech and foreign communication for each company. This part compares the approach and content of communication on wellbeing and mental health using press materials, social media posts, and interviews with representatives of the selected companies.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMental healthen_US
dc.subjectwellbeingen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectCSRen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectcorporateen_US
dc.subjectDuševní zdravícs_CZ
dc.subjectwellbeingcs_CZ
dc.subjectsociální odpovědnostcs_CZ
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectkorporacecs_CZ
dc.titleSrovnání komunikačních kampaní na podporu wellbeingu a duševního zdraví nadnárodních korporací v České republice a zahraničícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId269930
dc.title.translatedComparison of communication campaigns promoting wellbeing and mental health of multinational corporatiions in the Czech Republic and abroaden_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci korporací v oblasti duševního zdraví a wellbeingu a její následné srovnání mezi Českou republikou a vybranými zeměmi v zahraničí. Cílem práce je porovnat komunikaci v ČR a zahraničí v případě stejných firem. Práce v úvodu teoretické části popisuje důležitost a aktuálnost témata duševního zdraví, a proč je důležité, aby se mu firmy věnovaly. Poté se věnuje sociálnímu marketingu, vysvětluje pojmy CSR a ESG, a popisuje korporátní komunikaci. Praktická část bakalářské práce je analýza komunikace tří korporátních společností, přičemž u každé firmy proběhlo srovnání mezi českou a zahraniční komunikací. V této části se pomocí analýzy tiskových materiálů, příspěvků na sociálních sítích, a rozhovorů se zástupci vybraných firem, srovnává přístup a obsah komunikace v tématu wellbeingu a duševního zdraví.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the communication of mental health and wellbeing of corporations and its further comparison between the Czech Republic and selected countries abroad. This thesis compares communication in the Czech Republic and abroad for the same companies. The theoretical part of the thesis describes the importance and relevance of the topic of mental health and why companies need to address it. It then focuses on social marketing, explains the concepts of CSR and ESG, and describes corporate communication. The practical part of the bachelor's thesis is an analysis of the communication of three corporate companies, with a comparison between Czech and foreign communication for each company. This part compares the approach and content of communication on wellbeing and mental health using press materials, social media posts, and interviews with representatives of the selected companies.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV