Zobrazit minimální záznam

Hybridní crowdfunding v odvětví kultury v Evropě
dc.contributor.advisorGregor, Martin
dc.creatorNakipova, Anna
dc.date.accessioned2024-11-29T06:14:58Z
dc.date.available2024-11-29T06:14:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193589
dc.description.abstractCrowdfunding je nov˝ a oblíben˝ zp sob financování startup , projekt nebo nápad prost ednictvím mal˝ch investic od velkého po tu lidí. Existují ty i typy crowdfundingu, v etn nedávno vzniklého hybridního crowdfundingu. Hy- bridní crowdfunding je nastupující model, kter˝ v sob spojuje rysy r zn˝ch typ crowdfundingu a má p íleûitost poskytnout kombinaci v˝hod v podob smíöen˝ch v˝nos . Práce analyzuje potenciál hybridního crowdfundingu, kter˝ kombinuje crowdfunding zaloûen˝ na vlastním kapitálu a na odm nách, posky- tovat jasné informa ní signály od p isp vatel tv rc m projekt v um leckém pr myslu. Pomocí základního modelu a jeho rozöí ení, zaloûeného na moti- va ním mechanismu pravdiv˝ch informací a metod Becker-DeGroot-Marschak (BDM) v konjunkturální anal˝ze, v˝zkum ukazuje, ûe lze navrhnout pobídky p ed nákupem a finan ní návratnost tak, aby p esn odráûely ochotu p isp - vatel platit (WTP) a zajistily, ûe p isp vatelé budou ochotni se do mecha- nismu smíöeného crowdfundingu zapojit. Navrhovan˝ mechanismus je velmi p ímo ar˝, aplikovan˝ v základních nastaveních, coû umoû uje jeho zm nu p idáním r zn˝ch nastavení, p edpoklad a podmínek. Tato studie nabízí jedine n˝ pr zkum hybridního crowdfundingu a vytvá í základ pro budoucí v˝zkum, kter˝ by se tímto fenoménem zab˝val hloub ji, nap íklad zkoumáním...cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectcultural economicsen_US
dc.subjectcrowdfundingen_US
dc.subjectrewardsen_US
dc.subjectcapitalen_US
dc.subjectekonomie kulturycs_CZ
dc.subjectcrowdfundingcs_CZ
dc.subjectodměnycs_CZ
dc.subjectkapitálcs_CZ
dc.titleHybrid Crowdfunding in Art Industry in Europeen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId259630
dc.title.translatedHybridní crowdfunding v odvětví kultury v Evropěcs_CZ
dc.contributor.refereeKmeťková, Diana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.disciplineEconomics and Financecs_CZ
thesis.degree.programEconomics and Financeen_US
thesis.degree.programEconomics and Financecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEconomics and Financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEconomics and Financecs_CZ
uk.degree-program.enEconomics and Financeen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCrowdfunding je nov˝ a oblíben˝ zp sob financování startup , projekt nebo nápad prost ednictvím mal˝ch investic od velkého po tu lidí. Existují ty i typy crowdfundingu, v etn nedávno vzniklého hybridního crowdfundingu. Hy- bridní crowdfunding je nastupující model, kter˝ v sob spojuje rysy r zn˝ch typ crowdfundingu a má p íleûitost poskytnout kombinaci v˝hod v podob smíöen˝ch v˝nos . Práce analyzuje potenciál hybridního crowdfundingu, kter˝ kombinuje crowdfunding zaloûen˝ na vlastním kapitálu a na odm nách, posky- tovat jasné informa ní signály od p isp vatel tv rc m projekt v um leckém pr myslu. Pomocí základního modelu a jeho rozöí ení, zaloûeného na moti- va ním mechanismu pravdiv˝ch informací a metod Becker-DeGroot-Marschak (BDM) v konjunkturální anal˝ze, v˝zkum ukazuje, ûe lze navrhnout pobídky p ed nákupem a finan ní návratnost tak, aby p esn odráûely ochotu p isp - vatel platit (WTP) a zajistily, ûe p isp vatelé budou ochotni se do mecha- nismu smíöeného crowdfundingu zapojit. Navrhovan˝ mechanismus je velmi p ímo ar˝, aplikovan˝ v základních nastaveních, coû umoû uje jeho zm nu p idáním r zn˝ch nastavení, p edpoklad a podmínek. Tato studie nabízí jedine n˝ pr zkum hybridního crowdfundingu a vytvá í základ pro budoucí v˝zkum, kter˝ by se tímto fenoménem zab˝val hloub ji, nap íklad zkoumáním...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV