Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of Betting Companies for the Esport Sector
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorPaštika, Marek
dc.date.accessioned2024-10-01T07:18:23Z
dc.date.available2024-10-01T07:18:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193603
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá marketingové komunikační strategie používané sázkovými společnostmi v odvětví esportu. Na základě analýzy navrhuje doporučení pro změnu komunikace. Teoretická část poskytuje přehled o počítačových hrách a esportu. Definuje klíčové pojmy a roli esport subjektů, tedy profesionální hráče, esportové týmy a organizátory turnajů. Zároveň pojednává o roli nových médií ve vysílání esportových utkání. Praktická část je rozdělena na dvě části - kvalitativní strukturované rozhovory a kvantitativní dotazníkové šetření. Strukturované rozhovory byly vedeny s odborníky na marketingovou komunikaci v rámci esportu a kvantitativní průzkum se zaměřoval na spotřebitele esportu s cílem zjistit názor fanoušků ohledně spolupráce. Z rozhovorů vyplynulo, že sponzoring od sázkových společností je klíčový pro finanční podporu a profesionalizaci esportu. Hlavním cílem sázkových kanceláří je zvýšení viditelnosti. Představitelé esportu si chválí nadstandardní aktivity ve spolupráci, které partnerství posunují na vyšší úroveň. Fanoušci esportu tuto aktivitu také vítají, z dotazníkového šetření vyplývá, že téměř třetina respondentů se díky spolupráci zvýšil zájem o týmy nebo turnaje. Doporučení zahrnuje začlenění více interaktivních prvků, podporu pobídek k první sázce a možnost alternativních odměn. Tato...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis examines marketing communication strategies used by betting companies in the esports industry. Based on the analysis, it proposes recommendations for changing communication strategies. The theoretical part provides an overview of computer games and esports. It defines key concepts and the role of esports entities, such as professional players, esports teams, and tournament organizers. It also discusses the role of new media in broadcasting esports matches. The practical part is divided into two sections - qualitative structured interviews and quantitative questionnaire surveys. Structured interviews were conducted with experts in marketing communication within esports, and the quantitative survey focused on esports consumers to determine fans opinions on the collaboration. Interviews revealed that sponsorship from betting companies is crucial for the financial support and professionalization of esports. The main goal of betting companies is to increase visibility. Esports representatives praise the exceptional activities in the collaboration, which elevate the partnership to a higher level. Esports fans also welcome this activity, as the survey shows that nearly a third of respondents have increased their interest in teams or tournaments due to the collaboration....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBetting companiesen_US
dc.subjectodds bettingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectesporten_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectesport teamen_US
dc.subjectesport leaguesen_US
dc.subjectSázkové kancelářecs_CZ
dc.subjectkurzové sázkycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectesportcs_CZ
dc.subjectsponzorstvícs_CZ
dc.subjectesportový týmcs_CZ
dc.subjectesportové ligycs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace sázkových kanceláří pro esportový sektorcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263947
dc.title.translatedMarketing Communication of Betting Companies for the Esport Sectoren_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zkoumá marketingové komunikační strategie používané sázkovými společnostmi v odvětví esportu. Na základě analýzy navrhuje doporučení pro změnu komunikace. Teoretická část poskytuje přehled o počítačových hrách a esportu. Definuje klíčové pojmy a roli esport subjektů, tedy profesionální hráče, esportové týmy a organizátory turnajů. Zároveň pojednává o roli nových médií ve vysílání esportových utkání. Praktická část je rozdělena na dvě části - kvalitativní strukturované rozhovory a kvantitativní dotazníkové šetření. Strukturované rozhovory byly vedeny s odborníky na marketingovou komunikaci v rámci esportu a kvantitativní průzkum se zaměřoval na spotřebitele esportu s cílem zjistit názor fanoušků ohledně spolupráce. Z rozhovorů vyplynulo, že sponzoring od sázkových společností je klíčový pro finanční podporu a profesionalizaci esportu. Hlavním cílem sázkových kanceláří je zvýšení viditelnosti. Představitelé esportu si chválí nadstandardní aktivity ve spolupráci, které partnerství posunují na vyšší úroveň. Fanoušci esportu tuto aktivitu také vítají, z dotazníkového šetření vyplývá, že téměř třetina respondentů se díky spolupráci zvýšil zájem o týmy nebo turnaje. Doporučení zahrnuje začlenění více interaktivních prvků, podporu pobídek k první sázce a možnost alternativních odměn. Tato...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis examines marketing communication strategies used by betting companies in the esports industry. Based on the analysis, it proposes recommendations for changing communication strategies. The theoretical part provides an overview of computer games and esports. It defines key concepts and the role of esports entities, such as professional players, esports teams, and tournament organizers. It also discusses the role of new media in broadcasting esports matches. The practical part is divided into two sections - qualitative structured interviews and quantitative questionnaire surveys. Structured interviews were conducted with experts in marketing communication within esports, and the quantitative survey focused on esports consumers to determine fans opinions on the collaboration. Interviews revealed that sponsorship from betting companies is crucial for the financial support and professionalization of esports. The main goal of betting companies is to increase visibility. Esports representatives praise the exceptional activities in the collaboration, which elevate the partnership to a higher level. Esports fans also welcome this activity, as the survey shows that nearly a third of respondents have increased their interest in teams or tournaments due to the collaboration....en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV