Zobrazit minimální záznam

Motivation of Lectors of Extracurricular Activities in Youth Centers for Further Vocational Education
dc.contributor.advisorŠerák, Michal
dc.creatorMinárová, Michaela
dc.date.accessioned2024-11-29T06:46:19Z
dc.date.available2024-11-29T06:46:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193811
dc.description.abstractCílem práce je analýza motivace lektorů zájmových kroužků v domech dětí a mládeže (DDM) k jejich dalšímu profesnímu vzdělávání. V úvodu se práce zaměřuje na koncept vzdělávání ve volném čase a domy dětí a mládeže, které jako vzdělávací instituce hrají významnou roli v oblasti zájmového vzdělávání. Poté jsou blíže specifikovány požadavky na pozici pedagoga volného času a použity jsou především právní normy České republiky. Dále je v práci přiblížena tématika dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP). Ke zjištění aktuálního stavu motivace a překážek ve vzdělávání pedagogických pracovníků jsou využity dostupné studie a výzkumy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Následuje empirické šetření, které mělo za cíl analyzovat motivaci a bariéry dalšího profesního vzdělávání. Toto šetření je realizováno prostřednictvím kvantitativní metody dotazníkového šetření mezi lektory a pedagogy v pražských DDM. Záměrem je shromáždit co nejvíce dat týkajících se motivace k dalšímu vzdělávání a identifikovat hlavní překážky, které této činnosti brání. Diplomovou práci uzavírá kapitola věnovaná diskuzi, kde budou zhodnoceny výsledky šetření a porovnány s výstupy z odborné literatury. Klíčová slova volný čas, zájmové vzdělávání, pedagog volného času, domy dětí a mládeže, další vzdělávání...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims to analyze the motivation of instructors in extracurricular clubs at children's and youth centers (DDM) for their further professional education. The introduction focuses on the concept of leisure education and children's and youth centers, which, as educational institutions, play a significant role in extracurricular education. Subsequently, the requirements for the position of a leisure time educator are specified in more detail, primarily using the legal standards of the Czech Republic. Furthermore, the thesis delves into the topic of further education for teaching staff (DVPP). To ascertain the current state of motivation and obstacles in the education of teaching staff, available studies and research in the field of further education for teaching staff are utilized. This is followed by empirical research to analyze the motivation and barriers to further professional education. This research is conducted through a quantitative questionnaire survey among instructors and educators in Prague's DDMs. The intention is to gather as much data as possible regarding motivation for further education and to identify the main obstacles preventing this activity. The thesis concludes with a discussion chapter, where the research results are evaluated and compared with findings from the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectleisure time|extracurricular education|leisure-time educator|children's and youth centers|further education for pedagogical staff|motivation for educationen_US
dc.subjectvolný čas|zájmové vzdělávání.|pedagog volného času|domy dětí a mládeže|další vzdělávání pedagogických pracovníků|motivace ke vzdělávánícs_CZ
dc.titleMotivace lektorů zájmových kroužků v domech dětí a mládeže k dalšímu profesnímu vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-11
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId260465
dc.title.translatedMotivation of Lectors of Extracurricular Activities in Youth Centers for Further Vocational Educationen_US
dc.contributor.refereeVojtko, Tibor
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem práce je analýza motivace lektorů zájmových kroužků v domech dětí a mládeže (DDM) k jejich dalšímu profesnímu vzdělávání. V úvodu se práce zaměřuje na koncept vzdělávání ve volném čase a domy dětí a mládeže, které jako vzdělávací instituce hrají významnou roli v oblasti zájmového vzdělávání. Poté jsou blíže specifikovány požadavky na pozici pedagoga volného času a použity jsou především právní normy České republiky. Dále je v práci přiblížena tématika dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP). Ke zjištění aktuálního stavu motivace a překážek ve vzdělávání pedagogických pracovníků jsou využity dostupné studie a výzkumy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Následuje empirické šetření, které mělo za cíl analyzovat motivaci a bariéry dalšího profesního vzdělávání. Toto šetření je realizováno prostřednictvím kvantitativní metody dotazníkového šetření mezi lektory a pedagogy v pražských DDM. Záměrem je shromáždit co nejvíce dat týkajících se motivace k dalšímu vzdělávání a identifikovat hlavní překážky, které této činnosti brání. Diplomovou práci uzavírá kapitola věnovaná diskuzi, kde budou zhodnoceny výsledky šetření a porovnány s výstupy z odborné literatury. Klíčová slova volný čas, zájmové vzdělávání, pedagog volného času, domy dětí a mládeže, další vzdělávání...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims to analyze the motivation of instructors in extracurricular clubs at children's and youth centers (DDM) for their further professional education. The introduction focuses on the concept of leisure education and children's and youth centers, which, as educational institutions, play a significant role in extracurricular education. Subsequently, the requirements for the position of a leisure time educator are specified in more detail, primarily using the legal standards of the Czech Republic. Furthermore, the thesis delves into the topic of further education for teaching staff (DVPP). To ascertain the current state of motivation and obstacles in the education of teaching staff, available studies and research in the field of further education for teaching staff are utilized. This is followed by empirical research to analyze the motivation and barriers to further professional education. This research is conducted through a quantitative questionnaire survey among instructors and educators in Prague's DDMs. The intention is to gather as much data as possible regarding motivation for further education and to identify the main obstacles preventing this activity. The thesis concludes with a discussion chapter, where the research results are evaluated and compared with findings from the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV