Zobrazit minimální záznam

Strategic Communication of Czech stakeholders to adopt the so-called "marriage for all"
dc.contributor.advisorKonrádová, Marcela
dc.creatorKostelecký, Martin
dc.date.accessioned2024-10-04T06:38:11Z
dc.date.available2024-10-04T06:38:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193896
dc.description.abstractThis thesis focuses on the strategic communication associated with the promotion of marriage for gays and lesbians (marriage for all). In the theoretical part, it describes the forms and tools of strategic communication and focuses on the current situation of the LGBT+ community in the Czech Republic from the perspective of the public and politics. In the analytical part of the thesis, it analyses, using the method of stakeholder mapping, the stakeholders who enter the process of promoting marriage for all in the Czech Republic and strive for its adoption. Then, using semi-structured interviews, it describes the use of strategic communication by the Jsme fér movement, which seeks to introduce marriage for all. The paper also focuses on the companies and corporations that have signed the Czech business call for the introduction of marriage for all in 2023. Using interviews and questionnaires, it explores the motivations, concerns and actions taken by these companies to promote marriage for all. Finally, the paper assesses the success of the strategic communication of the Jsme fér movement.en_US
dc.description.abstractTato práce se zabývá strategickou komunikací spojenou s prosazováním manželství pro gaye a lesby (tzv. manželství pro všechny). V teoretické části popisuje formy a nástroje strategické komunikace a zaměřuje se na aktuální situaci LGBT+ komunity v Česku, a to z pohledu veřejnosti a politiky. V analytické části práce pomocí metody stakeholder mappingu analyzuje stakeholdery, kteří v Česku do procesu prosazování manželství pro všechny vstupují a usilují o jeho zavedení. Dále s využitím polostrukturovaných rozhovorů popisuje využití strategické komunikace hnutí Jsme fér, které usiluje o zavedení manželství pro všechny. Práce se zaměřuje i na firmy a korporace, které v roce 2023 podepsaly výzvu českého byznysu za zavedení manželství pro všechny. Pomocí rozhovorů zkoumá motivace, obavy a kroky učiněné těmito firmami ve věci podpory manželství pro všechny. Závěrem práce hodnotí úspěšnost strategické komunikace hnutí Jsme fér.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEqual marriageen_US
dc.subjectLGBT+en_US
dc.subjectstrategic communicationen_US
dc.subjectstakeholder theoryen_US
dc.subjectJsme féren_US
dc.subjectmanželství pro všechnycs_CZ
dc.subjectLGBT+cs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectteorie stakeholderůcs_CZ
dc.subjectJsme fércs_CZ
dc.titleStrategická komunikace českých stakeholderů s cílem přijetí tzv." manželství pro všechny"cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId263361
dc.title.translatedStrategic Communication of Czech stakeholders to adopt the so-called "marriage for all"en_US
dc.contributor.refereeHoudek, Petr
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá strategickou komunikací spojenou s prosazováním manželství pro gaye a lesby (tzv. manželství pro všechny). V teoretické části popisuje formy a nástroje strategické komunikace a zaměřuje se na aktuální situaci LGBT+ komunity v Česku, a to z pohledu veřejnosti a politiky. V analytické části práce pomocí metody stakeholder mappingu analyzuje stakeholdery, kteří v Česku do procesu prosazování manželství pro všechny vstupují a usilují o jeho zavedení. Dále s využitím polostrukturovaných rozhovorů popisuje využití strategické komunikace hnutí Jsme fér, které usiluje o zavedení manželství pro všechny. Práce se zaměřuje i na firmy a korporace, které v roce 2023 podepsaly výzvu českého byznysu za zavedení manželství pro všechny. Pomocí rozhovorů zkoumá motivace, obavy a kroky učiněné těmito firmami ve věci podpory manželství pro všechny. Závěrem práce hodnotí úspěšnost strategické komunikace hnutí Jsme fér.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on the strategic communication associated with the promotion of marriage for gays and lesbians (marriage for all). In the theoretical part, it describes the forms and tools of strategic communication and focuses on the current situation of the LGBT+ community in the Czech Republic from the perspective of the public and politics. In the analytical part of the thesis, it analyses, using the method of stakeholder mapping, the stakeholders who enter the process of promoting marriage for all in the Czech Republic and strive for its adoption. Then, using semi-structured interviews, it describes the use of strategic communication by the Jsme fér movement, which seeks to introduce marriage for all. The paper also focuses on the companies and corporations that have signed the Czech business call for the introduction of marriage for all in 2023. Using interviews and questionnaires, it explores the motivations, concerns and actions taken by these companies to promote marriage for all. Finally, the paper assesses the success of the strategic communication of the Jsme fér movement.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV