Zobrazit minimální záznam

What magazine do geography teachers need? Teachers' requirements for the quality geography teachers' journal
dc.contributor.advisorHanus, Martin
dc.creatorAlbrechtová, Kateřina
dc.date.accessioned2024-11-28T20:10:17Z
dc.date.available2024-11-28T20:10:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193999
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem Jaký časopis potřebují učitelé zeměpisu? - Požadavky učitelů na kvalitní profesní časopis se zaměřuje na analýzu potřeb učitelů zeměpisu na kvalitní profesní časopis. Cílem této práce je zjistit, jaké jsou klíčové požadavky, které učitelé zeměpisu kladou na časopisy, jež mají sloužit k jejich pedagogické praxi a osobnímu rozvoji. Teoretická část práce vymezuje termín časopis a jaké jsou jeho funkce. Dále se zaměřuje na motivaci a další vzdělávání učitelů. Poslední část teoretické části uzavírá kapitola vybraných geografických časopisech pro učitele. Kapitola obsahuje popis nejvíce stěžejních časopisů této práce, a to konkrétně Dnešní svět a Geografické rozhledy. Výzkumná část práce spočívá v polostrukturovaných rozhovorech s učiteli základních škol a gymnázií. Analýza zjištěných požadavků může přispět k lepšímu porozumění, jaký obsah, forma a téma je pro učitele zeměpisu stěžejní. Z výzkumných otázek vyplívá, že všichni respondenti se s odbornými geografickými časopisy setkali a 16 ze 17 respondentů časopisy využívá ve své výuce. Respondenti časopisy nejčastěji používají jako zdroj inspirace pro výuku či jako zdroj nových nebo aktuálních informací. Učitelé v časopisech vyhledávají především aktuálnost informací, praktické návody a možnost rozšíření odborných znalostí....cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis titled "What magazine do geography teachers need? - Teachers` requirements for the quality teachers` journal " focuses on analyzing the needs of geography teachers regarding a quality professional magazine. The aim of this thesis is to determine the key requirements that geography teachers have for magazines that are meant to serve their pedagogical practice and personal development. The theoretical part of the thesis defines the term "magazine" and outlines its functions. It also delves into the motivation and further education of teachers. The final section of the theoretical part concludes with a chapter on selected geographical magazines for teachers. This chapter provides a description of the most critical magazines discussed in the thesis, specifically Dnešní svět and Geografické rozhledy. The research part of the thesis involves semi-structured interviews with elementary and high school teachers. The analysis of the identified requirements can contribute to a better understanding of the content, form, and topics that are crucial for geography teachers. The research questions indicate that all respondents have encountered professional geographical magazines, and 16 out of 17 respondents use these magazines in their teaching. Respondents most commonly use the magazines...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectMagazineen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectContinuing teacher educationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectgrammar schoolen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectČasopiscs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání učitelůcs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectgymnáziumcs_CZ
dc.subjectstudentcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.titleJaký časopis potřebují učitelé zeměpisu? - požadavky učitelů na kvalitní profesní časopiscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-11
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Developmenten_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId252426
dc.title.translatedWhat magazine do geography teachers need? Teachers' requirements for the quality geography teachers' journalen_US
dc.contributor.refereeŠifta, Miroslav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography for Teacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programGeography for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Developmenten_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enGeography for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce s názvem Jaký časopis potřebují učitelé zeměpisu? - Požadavky učitelů na kvalitní profesní časopis se zaměřuje na analýzu potřeb učitelů zeměpisu na kvalitní profesní časopis. Cílem této práce je zjistit, jaké jsou klíčové požadavky, které učitelé zeměpisu kladou na časopisy, jež mají sloužit k jejich pedagogické praxi a osobnímu rozvoji. Teoretická část práce vymezuje termín časopis a jaké jsou jeho funkce. Dále se zaměřuje na motivaci a další vzdělávání učitelů. Poslední část teoretické části uzavírá kapitola vybraných geografických časopisech pro učitele. Kapitola obsahuje popis nejvíce stěžejních časopisů této práce, a to konkrétně Dnešní svět a Geografické rozhledy. Výzkumná část práce spočívá v polostrukturovaných rozhovorech s učiteli základních škol a gymnázií. Analýza zjištěných požadavků může přispět k lepšímu porozumění, jaký obsah, forma a téma je pro učitele zeměpisu stěžejní. Z výzkumných otázek vyplívá, že všichni respondenti se s odbornými geografickými časopisy setkali a 16 ze 17 respondentů časopisy využívá ve své výuce. Respondenti časopisy nejčastěji používají jako zdroj inspirace pro výuku či jako zdroj nových nebo aktuálních informací. Učitelé v časopisech vyhledávají především aktuálnost informací, praktické návody a možnost rozšíření odborných znalostí....cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis titled "What magazine do geography teachers need? - Teachers` requirements for the quality teachers` journal " focuses on analyzing the needs of geography teachers regarding a quality professional magazine. The aim of this thesis is to determine the key requirements that geography teachers have for magazines that are meant to serve their pedagogical practice and personal development. The theoretical part of the thesis defines the term "magazine" and outlines its functions. It also delves into the motivation and further education of teachers. The final section of the theoretical part concludes with a chapter on selected geographical magazines for teachers. This chapter provides a description of the most critical magazines discussed in the thesis, specifically Dnešní svět and Geografické rozhledy. The research part of the thesis involves semi-structured interviews with elementary and high school teachers. The analysis of the identified requirements can contribute to a better understanding of the content, form, and topics that are crucial for geography teachers. The research questions indicate that all respondents have encountered professional geographical magazines, and 16 out of 17 respondents use these magazines in their teaching. Respondents most commonly use the magazines...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV