Soukromí vs.Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů
Privacy vs.Personalization: Legal, security and performance aspects of using Google Analytics in a user privacy - centric era
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/194127Identifikátory
SIS: 263384
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moravcová, Hana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Strategická komunikace
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Webová analytika, cookies, GDPR, ePrivacy, ochrana osobních údajů, Google Analytics,digitální marketingKlíčová slova (anglicky)
Web analytics, cookies, GDPR, ePrivacy, personal data protection, Google Analytics,Digital MarketingUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá vlivem legislativních změn v oblasti ochrany osobních údajů na digitální ekosystém, zejména na webovou analytiku a digitální reklamu. Cílem práce je posoudit, jak tyto změny ovlivňují procesy sběru a analýzy dat, plánování reklamních kampaní a celkové fungování digitálního marketingu. Práce poskytuje historický kontext vývoje, který vedl k současným technologickým procesům sběru osobních dat a jejich využití pro marketingové účely. Následně jsou představeny legislativní změny, které v posledních letech tyto procesy ovlivnily. Detailně se práce zaměřuje na procesy webové analytiky a nástroj Google Analytics v kontextu těchto legislativních změn. Praktická část se věnuje dotazníkovému...
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstract This thesis addresses the impact of legislative changes in personal data protection on the digital ecosystem, particularly on web analytics and digital advertising. The aim of the work is to assess how these changes affect the processes of data collection and analysis, advertising campaign planning, and the overall functioning of digital marketing. The thesis provides a historical context for the development that led to the current technological processes of personal data collection and their use for marketing purposes. Subsequently, it describes the legislative changes that have influenced these processes in recent years. The thesis focuses in detail on web analytics processes and the Google Analytics tool in...