Zobrazit minimální záznam

Analysis of Danuše Nerudová's campaign before presidential elections in 2023
dc.contributor.advisorHájek, Lukáš
dc.creatorHais, Petr
dc.date.accessioned2024-10-05T06:24:51Z
dc.date.available2024-10-05T06:24:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194371
dc.description.abstractThis essay occupies of the analysis of Danuše Nerudová's campaign before the presidential elections in 2023, with the focus on social networks. The goal of the essay was to characterise key elements that were typical for the campaign on Facebook, Instagram and TikTok. Specifically, the campaign is divided into four parts, which are determined by the timeline as well as the situation, in which Nerudová was according to the pre-election polls. The essay uses content analysis focused on establishment of certain types of social networks posts used in a particular phase of the campaign. Specifically, the analysis is about finding a crossover point between the presentation of contact campaign and posts about more serious topics, which were related to the rise in the preferences in the polls. Marginally, the essay focuses on Danuše Nerudová's appearances in TV debates and looks into external variables in the mean of wide approach to political marketing from Stephan Henneberg. The essay reached the conclusion of precising individual factors influencing Danuše Nerudová's campaign on social networks, more specifically the research has found positive mood of the posts. In the meantime, the result of the essay is that there is a finding of minimal use of negative campaign. The essay also found out that the...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou kampaně Danuše Nerudové před prezidentskými volbami 2023, a to se zaměřením na sociální sítě. Cílem práce byla charakteristika klíčových prvků typických pro kampaň na sítích Facebook, Instagram a TikTok. Konkrétně text rozděluje kampaň do čtyř částí, které jsou určeny podle časové osy a zároveň situace, ve které se Nerudová nacházela v předvolebních průzkumech. V práci je ke zkoumání využita obsahová analýza zaměřená na určení typů příspěvků užitých v dané fázi kampaně. Konkrétně se jedná o analýzu přechodu od prezentace kontaktní kampaně k publikování příspěvků se serióznějšími tématy, což souviselo s nárůstem preferencí v předvolebních průzkumech. Okrajově se práce zaměřuje také na účast Danuše Nerudové v televizních debatách a zkoumá externí proměnné z hlediska širokého chápání politického marketingu od Stephana Henneberga. V práci bylo dosaženo závěru v podobě upřesnění jednotlivých faktorů ovlivňujících kampaň Danuše Nerudové na sociálních sítích, konkrétněji výzkum nalezl pozitivní ladění příspěvků na sítích. Zároveň je výsledkem práce zjištění o minimálním užití negativní kampaně. Práce zjistila, že hlavním aspektem kampaně Nerudové na sociálních sítích byla vlastní sebeprezentace místo hanobení dalších kandidátů, kdy klíčovou složkou bylo pro...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPresident of the Czech Republicen_US
dc.subjectpresidential campaignen_US
dc.subjectDanuše Nerudováen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectfemale candidateen_US
dc.subjectPrezident ČRcs_CZ
dc.subjectprezidentská kampaňcs_CZ
dc.subjectDanuše Nerudovács_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectženská kandidátkacs_CZ
dc.titleAnalýza kampaně Danuše Nerudové před prezidentskými volbami 2023cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-09
dc.description.departmentDepartment of Political Scienceen_US
dc.description.departmentKatedra politologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId260323
dc.title.translatedAnalysis of Danuše Nerudová's campaign before presidential elections in 2023en_US
dc.contributor.refereeStauber, Jakub
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Science and International Relationsen_US
thesis.degree.programPolitical Science and International Relationsen_US
thesis.degree.programPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra politologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Political Scienceen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Science and International Relationsen_US
uk.degree-program.csPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Science and International Relationsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá analýzou kampaně Danuše Nerudové před prezidentskými volbami 2023, a to se zaměřením na sociální sítě. Cílem práce byla charakteristika klíčových prvků typických pro kampaň na sítích Facebook, Instagram a TikTok. Konkrétně text rozděluje kampaň do čtyř částí, které jsou určeny podle časové osy a zároveň situace, ve které se Nerudová nacházela v předvolebních průzkumech. V práci je ke zkoumání využita obsahová analýza zaměřená na určení typů příspěvků užitých v dané fázi kampaně. Konkrétně se jedná o analýzu přechodu od prezentace kontaktní kampaně k publikování příspěvků se serióznějšími tématy, což souviselo s nárůstem preferencí v předvolebních průzkumech. Okrajově se práce zaměřuje také na účast Danuše Nerudové v televizních debatách a zkoumá externí proměnné z hlediska širokého chápání politického marketingu od Stephana Henneberga. V práci bylo dosaženo závěru v podobě upřesnění jednotlivých faktorů ovlivňujících kampaň Danuše Nerudové na sociálních sítích, konkrétněji výzkum nalezl pozitivní ladění příspěvků na sítích. Zároveň je výsledkem práce zjištění o minimálním užití negativní kampaně. Práce zjistila, že hlavním aspektem kampaně Nerudové na sociálních sítích byla vlastní sebeprezentace místo hanobení dalších kandidátů, kdy klíčovou složkou bylo pro...cs_CZ
uk.abstract.enThis essay occupies of the analysis of Danuše Nerudová's campaign before the presidential elections in 2023, with the focus on social networks. The goal of the essay was to characterise key elements that were typical for the campaign on Facebook, Instagram and TikTok. Specifically, the campaign is divided into four parts, which are determined by the timeline as well as the situation, in which Nerudová was according to the pre-election polls. The essay uses content analysis focused on establishment of certain types of social networks posts used in a particular phase of the campaign. Specifically, the analysis is about finding a crossover point between the presentation of contact campaign and posts about more serious topics, which were related to the rise in the preferences in the polls. Marginally, the essay focuses on Danuše Nerudová's appearances in TV debates and looks into external variables in the mean of wide approach to political marketing from Stephan Henneberg. The essay reached the conclusion of precising individual factors influencing Danuše Nerudová's campaign on social networks, more specifically the research has found positive mood of the posts. In the meantime, the result of the essay is that there is a finding of minimal use of negative campaign. The essay also found out that the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra politologiecs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV