dc.contributor.advisor | Stará, Jana | |
dc.creator | Tauchmannová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T11:36:12Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T11:36:12Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19455 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení učebnic a jejich fungování ve školní praxi. Teoretická část objasňuje význam termínu učebnice, předkládá její funkce a strukturu, popisuje učebnicový text, parametry jeho hodnocení a mimotextové složky učebnice. Dále uvádí metody práce s učebnicí a následně se věnuje výzkumu učebnic. Empirická část popisuje výzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda dnešní učebnice vyhovují moderním parametrům hodnocení učebnic. Dále bylo cílem určit, jak se v praxi liší používání učebnic od záměru autorů a jaké důvody vedou učitele pro provedení těchto změn. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with an evaluation of textbooks and their operation at school. The theoretical part clarifies the purport of the term a textbook, functions and a structure of textbooks, and describes a text of textbooks, parameters of its evaluation, and the extratextual components of textbooks. It presents methods of work with a textbook and research into textbooks. The empirical part describes a research that was aimed to learn whether textbooks fit to modern parameters of textbooks. Further, it was aimed to find out the differences between using textbooks in practice and intentions of the authors, and the reasons for making these modifications. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hodnocení učebnic | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-13 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68304 | |
dc.title.translated | Textbooks evaluation | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001094521 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení učebnic a jejich fungování ve školní praxi. Teoretická část objasňuje význam termínu učebnice, předkládá její funkce a strukturu, popisuje učebnicový text, parametry jeho hodnocení a mimotextové složky učebnice. Dále uvádí metody práce s učebnicí a následně se věnuje výzkumu učebnic. Empirická část popisuje výzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda dnešní učebnice vyhovují moderním parametrům hodnocení učebnic. Dále bylo cílem určit, jak se v praxi liší používání učebnic od záměru autorů a jaké důvody vedou učitele pro provedení těchto změn. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with an evaluation of textbooks and their operation at school. The theoretical part clarifies the purport of the term a textbook, functions and a structure of textbooks, and describes a text of textbooks, parameters of its evaluation, and the extratextual components of textbooks. It presents methods of work with a textbook and research into textbooks. The empirical part describes a research that was aimed to learn whether textbooks fit to modern parameters of textbooks. Further, it was aimed to find out the differences between using textbooks in practice and intentions of the authors, and the reasons for making these modifications. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010945210106986 | |