Zobrazit minimální záznam

Komparativní analýza vyplněných pauz v učitelské angličtině rodilých a nerodilých mluvčích na základě korpusových dat
dc.contributor.advisorGráf, Tomáš
dc.creatorDrábek, Filip
dc.date.accessioned2024-10-08T07:29:19Z
dc.date.available2024-10-08T07:29:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194700
dc.description.abstractThis thesis investigates occurrences of filled pauses in teacher English and provides their typology along with quantitative data: frequency and the total number of the individual types of pauses. The analysis, typologisation and statistical output are performed individually for for native and non-native speakers, the characteristics of filled pauses for each group are compared at the end. All data are taken from the ETC corpus of teacher English. The thesis is written in English. Key words: disfluency, filled pauses, teacher English, teacher English corpus, corpus analysis, native speakers, non-native speakersen_US
dc.description.abstractTato práce zkoumá výskyty vyplněných pauz v učitelské angličtině a poskytuje jejich typologii spolu s kvantitativními daty: frekvencí a absolutní četností jednotlivých typů pauz. Analýza, typologizace a statistický výstup jsou vypracovány zvlášť mluvčí, charakteristiky pauz obou skupin jsou na závěr srovnány. Data jsou čerpána z učitelské angličtiny ETC. Práce je vypracována v angličtině. Klíčová slova: disfluence, vyplněné pauzy, učitelská angličtina, korpus učitelské angličtiny, korpusová analýza, rodilí mluvčí, nerodilí mluvčícs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdisfluency|filled pauses|teacher English|teacher English corpus|corpus analysis|native speakers|non-native speakersen_US
dc.subjectdisfluence|vyplněné pauzy|učitelská angličtina|korpus učitelské angličtiny|korpusová analýza|rodilí mluvčí|nerodilí mluvčícs_CZ
dc.titleCorpus-based comparative analysis of filled pauses in teacher English of native and L2 speakersen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-04
dc.description.departmentDepartment of the English Language and ELT Methodologyen_US
dc.description.departmentÚstav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId266843
dc.title.translatedKomparativní analýza vyplněných pauz v učitelské angličtině rodilých a nerodilých mluvčích na základě korpusových datcs_CZ
dc.contributor.refereeHubáčková, Iva
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programCzech Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programČeský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of the English Language and ELT Methodologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csČeský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enCzech Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce zkoumá výskyty vyplněných pauz v učitelské angličtině a poskytuje jejich typologii spolu s kvantitativními daty: frekvencí a absolutní četností jednotlivých typů pauz. Analýza, typologizace a statistický výstup jsou vypracovány zvlášť mluvčí, charakteristiky pauz obou skupin jsou na závěr srovnány. Data jsou čerpána z učitelské angličtiny ETC. Práce je vypracována v angličtině. Klíčová slova: disfluence, vyplněné pauzy, učitelská angličtina, korpus učitelské angličtiny, korpusová analýza, rodilí mluvčí, nerodilí mluvčícs_CZ
uk.abstract.enThis thesis investigates occurrences of filled pauses in teacher English and provides their typology along with quantitative data: frequency and the total number of the individual types of pauses. The analysis, typologisation and statistical output are performed individually for for native and non-native speakers, the characteristics of filled pauses for each group are compared at the end. All data are taken from the ETC corpus of teacher English. The thesis is written in English. Key words: disfluency, filled pauses, teacher English, teacher English corpus, corpus analysis, native speakers, non-native speakersen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV