Krizová komunikace hudebního festivalu
Crisis Communication of a Music Festival
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/194773Identifikátory
SIS: 215274
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Miessler, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
18. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce Krizová komunikace hudebního festivalu se zabývá krizovou komunikací organizátorů hudebního festivalu Pohoda během nástupu pandemie Covid-19 v roce 2020, v souvislosti s přesunutím původně plánovaného živého formátu akce na následující rok a s organizací online festivalu Pohoda in the Air jakožto alternativy. Primárním cílem výzkumu je posoudit efektivitu a úspěšnost krizové komunikace organizátorů festivalu Pohoda, vyhodnotit její slabé a silné stránky a porovnat ji s modelem ideální krizové komunikace, jenž vyplývá z již existujících teoretických rámců.Ambicí práce je také nabídnout praktická doporučení pro krizovou komunikaci festivalu vyplývající z výzkumu. Teoretická část práce se nejdříve zaměřuje na konceptualizaci krize a krizové komunikace a teoretické zakotvení této oblasti, přičemž vychází primárně ze strukturovaných modelových a praktických aplikačních teorií. Poté představuje problematiku hudebních festivalů a živé kultury. Součástí práce je i krátké nastínění historie slovenských hudebních festivalů obecně a stručná historie festivalu Pohoda a následně kontextualizace případu. Na základě zkoumaných teoretických rámců byl vytvořen model ideální krizové komunikace, který definují klíčové principy a strategie krizové komunikace. Tento model je doplněn využitím teorie...
The thesis "Crisis Communication of a Music Festival" addresses the crisis communication of the Pohoda music festival organisers during the arrival of the Covid-19 pandemic in 2020, in relation to the postponing of the originally planned live format of the event to the following year and the organization of the online festival Pohoda in the Air as an alternative. The primary aim of the research is to evaluate the efficiency and success of the Pohoda festival organisers' crisis communication, to examine its weaknesses and strengths, and to compare it with a model of ideal crisis communication that emerges from existing theoretical frameworks. The ambition of the thesis is to also offer practical recommendations for crisis communication of the festival based on research. The theoretical part of the thesis first looks at the conceptualisation of crisis and crisis communication and the theoretical grounding of the field, drawing primarily on structured models and practical application theories. It then introduces the field of music festivals and live culture. The thesis includes a concise history outline of Slovak music festivals in general and a brief history of the Pohoda festival, followed by a contextualization of the case. Based on the theoretical frameworks explored, a model of ideal crisis...