Zobrazit minimální záznam

Crisis Communication of a Music Festival
dc.contributor.advisorHroch, Miloš
dc.creatorRusnáková, Luisa Maria
dc.date.accessioned2024-10-09T06:30:19Z
dc.date.available2024-10-09T06:30:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194773
dc.description.abstractThe thesis "Crisis Communication of a Music Festival" addresses the crisis communication of the Pohoda music festival organisers during the arrival of the Covid-19 pandemic in 2020, in relation to the postponing of the originally planned live format of the event to the following year and the organization of the online festival Pohoda in the Air as an alternative. The primary aim of the research is to evaluate the efficiency and success of the Pohoda festival organisers' crisis communication, to examine its weaknesses and strengths, and to compare it with a model of ideal crisis communication that emerges from existing theoretical frameworks. The ambition of the thesis is to also offer practical recommendations for crisis communication of the festival based on research. The theoretical part of the thesis first looks at the conceptualisation of crisis and crisis communication and the theoretical grounding of the field, drawing primarily on structured models and practical application theories. It then introduces the field of music festivals and live culture. The thesis includes a concise history outline of Slovak music festivals in general and a brief history of the Pohoda festival, followed by a contextualization of the case. Based on the theoretical frameworks explored, a model of ideal crisis...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce Krizová komunikace hudebního festivalu se zabývá krizovou komunikací organizátorů hudebního festivalu Pohoda během nástupu pandemie Covid-19 v roce 2020, v souvislosti s přesunutím původně plánovaného živého formátu akce na následující rok a s organizací online festivalu Pohoda in the Air jakožto alternativy. Primárním cílem výzkumu je posoudit efektivitu a úspěšnost krizové komunikace organizátorů festivalu Pohoda, vyhodnotit její slabé a silné stránky a porovnat ji s modelem ideální krizové komunikace, jenž vyplývá z již existujících teoretických rámců.Ambicí práce je také nabídnout praktická doporučení pro krizovou komunikaci festivalu vyplývající z výzkumu. Teoretická část práce se nejdříve zaměřuje na konceptualizaci krize a krizové komunikace a teoretické zakotvení této oblasti, přičemž vychází primárně ze strukturovaných modelových a praktických aplikačních teorií. Poté představuje problematiku hudebních festivalů a živé kultury. Součástí práce je i krátké nastínění historie slovenských hudebních festivalů obecně a stručná historie festivalu Pohoda a následně kontextualizace případu. Na základě zkoumaných teoretických rámců byl vytvořen model ideální krizové komunikace, který definují klíčové principy a strategie krizové komunikace. Tento model je doplněn využitím teorie...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKrizová komunikace hudebního festivalucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-18
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId215274
dc.title.translatedCrisis Communication of a Music Festivalen_US
dc.contributor.refereeMiessler, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Krizová komunikace hudebního festivalu se zabývá krizovou komunikací organizátorů hudebního festivalu Pohoda během nástupu pandemie Covid-19 v roce 2020, v souvislosti s přesunutím původně plánovaného živého formátu akce na následující rok a s organizací online festivalu Pohoda in the Air jakožto alternativy. Primárním cílem výzkumu je posoudit efektivitu a úspěšnost krizové komunikace organizátorů festivalu Pohoda, vyhodnotit její slabé a silné stránky a porovnat ji s modelem ideální krizové komunikace, jenž vyplývá z již existujících teoretických rámců.Ambicí práce je také nabídnout praktická doporučení pro krizovou komunikaci festivalu vyplývající z výzkumu. Teoretická část práce se nejdříve zaměřuje na konceptualizaci krize a krizové komunikace a teoretické zakotvení této oblasti, přičemž vychází primárně ze strukturovaných modelových a praktických aplikačních teorií. Poté představuje problematiku hudebních festivalů a živé kultury. Součástí práce je i krátké nastínění historie slovenských hudebních festivalů obecně a stručná historie festivalu Pohoda a následně kontextualizace případu. Na základě zkoumaných teoretických rámců byl vytvořen model ideální krizové komunikace, který definují klíčové principy a strategie krizové komunikace. Tento model je doplněn využitím teorie...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "Crisis Communication of a Music Festival" addresses the crisis communication of the Pohoda music festival organisers during the arrival of the Covid-19 pandemic in 2020, in relation to the postponing of the originally planned live format of the event to the following year and the organization of the online festival Pohoda in the Air as an alternative. The primary aim of the research is to evaluate the efficiency and success of the Pohoda festival organisers' crisis communication, to examine its weaknesses and strengths, and to compare it with a model of ideal crisis communication that emerges from existing theoretical frameworks. The ambition of the thesis is to also offer practical recommendations for crisis communication of the festival based on research. The theoretical part of the thesis first looks at the conceptualisation of crisis and crisis communication and the theoretical grounding of the field, drawing primarily on structured models and practical application theories. It then introduces the field of music festivals and live culture. The thesis includes a concise history outline of Slovak music festivals in general and a brief history of the Pohoda festival, followed by a contextualization of the case. Based on the theoretical frameworks explored, a model of ideal crisis...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV