Zobrazit minimální záznam

Status and role of hospital primary schools
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorBlažková, Irina
dc.date.accessioned2024-10-09T06:42:11Z
dc.date.available2024-10-09T06:42:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194835
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postavením a rolí základních škol při nemocnicích. Cílem práce je popsat vliv vnitřního a vnějšího prostředí na činnost základních škol při nemocnicích. Vnitřním prostředím se rozumí nemocniční prostředí, vnějším prostředím se rozumí obecné prostředí, které školu může ovlivňovat po stránce legislativní, ekonomické, sociokulturní a jiné. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. Teoretická část je zaměřena na legislativní ukotvení základních škol při nemocnicích, výchovně vzdělávací proces, který v nich probíhá, a jeho účastníky. V teoretické části práce autorka také uvádí základní informace o roli základních škol při nemocnicích, která je součástí jejich postavení. Výzkumná část je zaměřena na kvalitativní výzkumné šetření. Data byla získána pomocí techniky polostrukturovaného rozhovoru a následně zpracována pomocí metody zakotvené teorie. Výsledky výzkumného šetření popisují především postavení základních škol při nemocnicích a částečně se dotýkají i vlivů působících na jejich roli. Za důležité zjištění autorka práce považuje to, že vztahy pedagogů základních škol při nemocnicích a zdravotníků nejsou vždycky ideální, a to do velké míry ovlivňuje postavení nemocničních škol. Autorka práce také zjistila, že míra zapojení základní školy při nemocnici do léčebného a...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjecthospitalen_US
dc.subjectsick studenten_US
dc.subjecthospital schoolen_US
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectnemocnicecs_CZ
dc.subjectnemocný žákcs_CZ
dc.subjectškola při nemocnicics_CZ
dc.titlePostavení a role základních škol při nemocnicíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-18
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId258597
dc.title.translatedStatus and role of hospital primary schoolsen_US
dc.contributor.refereeZemková, Jaroslava
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá postavením a rolí základních škol při nemocnicích. Cílem práce je popsat vliv vnitřního a vnějšího prostředí na činnost základních škol při nemocnicích. Vnitřním prostředím se rozumí nemocniční prostředí, vnějším prostředím se rozumí obecné prostředí, které školu může ovlivňovat po stránce legislativní, ekonomické, sociokulturní a jiné. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. Teoretická část je zaměřena na legislativní ukotvení základních škol při nemocnicích, výchovně vzdělávací proces, který v nich probíhá, a jeho účastníky. V teoretické části práce autorka také uvádí základní informace o roli základních škol při nemocnicích, která je součástí jejich postavení. Výzkumná část je zaměřena na kvalitativní výzkumné šetření. Data byla získána pomocí techniky polostrukturovaného rozhovoru a následně zpracována pomocí metody zakotvené teorie. Výsledky výzkumného šetření popisují především postavení základních škol při nemocnicích a částečně se dotýkají i vlivů působících na jejich roli. Za důležité zjištění autorka práce považuje to, že vztahy pedagogů základních škol při nemocnicích a zdravotníků nejsou vždycky ideální, a to do velké míry ovlivňuje postavení nemocničních škol. Autorka práce také zjistila, že míra zapojení základní školy při nemocnici do léčebného a...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV