Zobrazit minimální záznam

Influence of the class environment on the perception of ELE learning on Czech students
Vliv prostředí třídy na vnímání výuky španělštiny jako cizího jazyka u českých studentů
dc.contributor.advisorMárquez Guzmán, Daniel Alejandro
dc.creatorPřerostová, Tereza
dc.date.accessioned2024-11-28T22:06:57Z
dc.date.available2024-11-28T22:06:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195010
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje vlivu prostředí třídy na vnímání výuky španělštiny jako cizího jazyka (ELE) u českých studentů. Zaměřuje se na tři skupiny faktorů, které se týkají učitele, spolužáků a třídy. Cílem je zjistit, do jaké míry tyto faktory ovlivňují studenty během procesu učení. K tomuto účelu byl využit online dotazník, který byl prostřednictvím učitelů distribuován studentům českých středních škol. Z výsledků vyplývá, že nejvlivnějším faktorem je učitel, konkrétně jeho styl výuky, naopak nejméně vlivný je prostor třídy, zejména její výzdoba. Tato zjištění mohou učitele ELE informovat o aspektech prostředí třídy, které lze zlepšit, a zvýšit tak efektivitu procesu učení. Klíčová slova: učení ELE, faktory prostředí třídy, vliv na výuku ELEcs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is devoted to the impact of the classroom environment on Czech students' perceptions of learning Spanish as a foreign language (ELE). It focuses on three sets of factors revolving around the teacher, the classmates and the classroom. The aim is to identify and present how and to what extent these factors influence students during the learning process. For this purpose, the online questionnaire was used and distributed to students in Czech secondary schools via their teachers. The results indicate that the teacher, specifically the teaching style, is the most influential factor, while the classroom space, particularly its decoration, is the least influential. These findings may inform ELE teachers about aspects of the classroom that can be improved and thus enhance the effectiveness of the learning process. Keywords: ELE learning, factors of the classroom environment, impact on ELE learningen_US
dc.languageSpanishcs_CZ
dc.language.isoes_ES
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectELE learning|factors of the classroom environment|impact on ELE learningen_US
dc.subjectstudium španělštiny jako cizího jazyka|faktory prostředí třídy|vliv na výuku ELEcs_CZ
dc.titleIncidencia del ambiente de clase en la percepción del aprendizaje de ELE en los estudiantes checoses_ES
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-11
dc.description.departmentInstitute of Romance Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav románských studiícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId250757
dc.title.translatedInfluence of the class environment on the perception of ELE learning on Czech studentsen_US
dc.title.translatedVliv prostředí třídy na vnímání výuky španělštiny jako cizího jazyka u českých studentůcs_CZ
dc.contributor.refereeGonzález Lozano, Javier
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Latinský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpanish Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav románských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Romance Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Latinský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enSpanish Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje vlivu prostředí třídy na vnímání výuky španělštiny jako cizího jazyka (ELE) u českých studentů. Zaměřuje se na tři skupiny faktorů, které se týkají učitele, spolužáků a třídy. Cílem je zjistit, do jaké míry tyto faktory ovlivňují studenty během procesu učení. K tomuto účelu byl využit online dotazník, který byl prostřednictvím učitelů distribuován studentům českých středních škol. Z výsledků vyplývá, že nejvlivnějším faktorem je učitel, konkrétně jeho styl výuky, naopak nejméně vlivný je prostor třídy, zejména její výzdoba. Tato zjištění mohou učitele ELE informovat o aspektech prostředí třídy, které lze zlepšit, a zvýšit tak efektivitu procesu učení. Klíčová slova: učení ELE, faktory prostředí třídy, vliv na výuku ELEcs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is devoted to the impact of the classroom environment on Czech students' perceptions of learning Spanish as a foreign language (ELE). It focuses on three sets of factors revolving around the teacher, the classmates and the classroom. The aim is to identify and present how and to what extent these factors influence students during the learning process. For this purpose, the online questionnaire was used and distributed to students in Czech secondary schools via their teachers. The results indicate that the teacher, specifically the teaching style, is the most influential factor, while the classroom space, particularly its decoration, is the least influential. These findings may inform ELE teachers about aspects of the classroom that can be improved and thus enhance the effectiveness of the learning process. Keywords: ELE learning, factors of the classroom environment, impact on ELE learningen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav románských studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV