Zobrazit minimální záznam

Attitudes and motivation of pediatric nurses for lifelong learning (with a focus on specialized education)
dc.contributor.advisorHromádková, Jaroslava
dc.creatorDrlíková, Barbora
dc.date.accessioned2024-12-17T10:01:50Z
dc.date.available2024-12-17T10:01:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195969
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá prozkoumáním postojů a motivací pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání (se zaměřením na specializační vzdělávání). Cílem práce je na základě dotazníku zjistit postoje a motivace pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání a dostupných možnostech v oblasti specializačního vzdělávání. A dále zjistit pozitivní a negativní faktory ovlivňující motivaci sester k celoživotnímu vzdělávání. Teoretická část práce pojednává o současném systému celoživotního vzdělání pediatrických sester se zaměřením na specializační vzdělávání. Cílem výzkumné části práce je zjistit postoje, motivační a demotivační faktory pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání. Kvantitativní výzkum je realizován pomocí dotazníku vlastní konstrukce na pediatrických odděleních jednotek intenzivní péče v pediatrii ve Fakultní nemocnici v Motole. Vzorek, tvoří 66 respondentů, 63 žen a 3 muži. Empirická část obsahuje zpracovaná data ve formě tabulek a diagramů, které jsou porovnána s hypotézami týkajícími se věku, délky praxe a specializace respondentů. Z výzkumu se ukazuje statisticky významný rozdíl u tří položek v závislosti na věku a délky praxe. Jako hlavní motivační faktor k celoživotnímu vzdělávání sestry uvádějí finanční ohodnocení. Naopak demotivačním faktorem je pro ně hlavně nedostatek...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis explores the attitudes and motivations of paediatric nurses towards lifelong learning (with a focus on specialty education). The aim of the thesis is to use a questionnaire to explore the attitudes and motivations of paediatric nurses towards lifelong learning and the opportunities available in specialty education. And also to find out the positive and negative factors influencing nurses' motivation for lifelong learning. The theoretical part of the thesis deals with the current system of lifelong education of paediatric nurses with a focus on specialisation education. The aim of the research part of the thesis is to find out the attitudes, motivational and demotivational factors of paediatric nurses towards lifelong learning. The quantitative research is carried out using a questionnaire of own construction in the paediatric intensive care units at the University Hospital in Motol. The sample consists of 66 respondents, 63 women and 3 men. The empirical part contains the processed data in the form of tables and diagrams, which are compared with the hypotheses concerning the age, length of experience and specialization of the respondents. The research shows statistically significant difference for three items depending on age and length of experience. Nurses cite financial...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 2. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjecta pediatric nurseen_US
dc.subjectnursingen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpediatrická sestracs_CZ
dc.subjectošetřovatelstvícs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectvzdělánícs_CZ
dc.titlePostoje a motivace pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání (se zaměřením na specializační vzdělávání)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-17
dc.description.departmentDepartment of Nursingen_US
dc.description.departmentÚstav ošetřovatelstvícs_CZ
dc.description.faculty2. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultySecond Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId272665
dc.title.translatedAttitudes and motivation of pediatric nurses for lifelong learning (with a focus on specialized education)en_US
dc.contributor.refereeJirkovský, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePaediatric Nursingen_US
thesis.degree.disciplinePediatrické ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programPaediatric Nursingen_US
thesis.degree.programPediatrické ošetřovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs2. lékařská fakulta::Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enSecond Faculty of Medicine::Department of Nursingen_US
uk.faculty-name.cs2. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enSecond Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs2.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPediatrické ošetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enPaediatric Nursingen_US
uk.degree-program.csPediatrické ošetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enPaediatric Nursingen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá prozkoumáním postojů a motivací pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání (se zaměřením na specializační vzdělávání). Cílem práce je na základě dotazníku zjistit postoje a motivace pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání a dostupných možnostech v oblasti specializačního vzdělávání. A dále zjistit pozitivní a negativní faktory ovlivňující motivaci sester k celoživotnímu vzdělávání. Teoretická část práce pojednává o současném systému celoživotního vzdělání pediatrických sester se zaměřením na specializační vzdělávání. Cílem výzkumné části práce je zjistit postoje, motivační a demotivační faktory pediatrických sester k celoživotnímu vzdělávání. Kvantitativní výzkum je realizován pomocí dotazníku vlastní konstrukce na pediatrických odděleních jednotek intenzivní péče v pediatrii ve Fakultní nemocnici v Motole. Vzorek, tvoří 66 respondentů, 63 žen a 3 muži. Empirická část obsahuje zpracovaná data ve formě tabulek a diagramů, které jsou porovnána s hypotézami týkajícími se věku, délky praxe a specializace respondentů. Z výzkumu se ukazuje statisticky významný rozdíl u tří položek v závislosti na věku a délky praxe. Jako hlavní motivační faktor k celoživotnímu vzdělávání sestry uvádějí finanční ohodnocení. Naopak demotivačním faktorem je pro ně hlavně nedostatek...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis explores the attitudes and motivations of paediatric nurses towards lifelong learning (with a focus on specialty education). The aim of the thesis is to use a questionnaire to explore the attitudes and motivations of paediatric nurses towards lifelong learning and the opportunities available in specialty education. And also to find out the positive and negative factors influencing nurses' motivation for lifelong learning. The theoretical part of the thesis deals with the current system of lifelong education of paediatric nurses with a focus on specialisation education. The aim of the research part of the thesis is to find out the attitudes, motivational and demotivational factors of paediatric nurses towards lifelong learning. The quantitative research is carried out using a questionnaire of own construction in the paediatric intensive care units at the University Hospital in Motol. The sample consists of 66 respondents, 63 women and 3 men. The empirical part contains the processed data in the form of tables and diagrams, which are compared with the hypotheses concerning the age, length of experience and specialization of the respondents. The research shows statistically significant difference for three items depending on age and length of experience. Nurses cite financial...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 2. lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV