Případová studie vrstevnického učení dítěte s odlišným mateřským jazykem ve třídě mateřské školy
A case study of peer learning of a child with a different mother tongue in a kindergarten classroom.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/196252/thumbnail.png?sequence=5&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/196252Identifikátory
SIS: 268059
Kolekce
- Kvalifikační práce [19299]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ferklová, Alžběta
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
13. 1. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře