Zobrazit minimální záznam

Micro-credentials in school management
dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.creatorŠvec, Jaroslav
dc.date.accessioned2025-02-04T10:13:30Z
dc.date.available2025-02-04T10:13:30Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/196288
dc.description.abstract1 Mikrocertifikáty ve školském managementu ABSTRAKT Tato bakalářská práce se zabývá konceptem mikrocertifikátů a jejich uplatněním v oblasti školského managementu v České republice. Mikrocertifikáty představují vysoce kvalitní formu osvědčení o dosažených výsledcích učení, která umožňuje přesné a efektivní dokládání specifických kompetencí získaných v rámci menších vzdělávacích jednotek. Práce se zaměřuje na teoretické vymezení mikrocertifikátů, popisuje aktuální stav jejich implementace v ČR na základě evropských iniciativ a hodnotí jejich přínosy i omezení v kontextu školského managementu. Součástí jsou návrhy doporučení pro Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, která mohou přispět k efektivnímu zavedení mikrocertifikátů do vzdělávací praxe. Výsledky této práce usilují o podporu odborné diskuse o mikrocertifikátech a jejich širší aplikaci v českém vzdělávacím systému. Klíčová slova: mikrocertifikát, osvědčení, školský management, výsledky učení, vzdělávací systém, další vzdělávání pedagogických pracovníků, DVPPcs_CZ
dc.description.abstract1 Micro-credentials in school management ABSTRACT This bachelor's thesis explores the concept of micro-credentials and their application in the field of educational management in the Czech Republic. Micro-credentials represent a high- quality form of certification for achieved learning outcomes, enabling precise and efficient documentation of specific competencies acquired within smaller educational units. The thesis focuses on the theoretical definition of micro-credentials, describes the current state of their implementation in the Czech Republic based on European initiatives, and evaluates their benefits and limitations in the context of educational management. It includes recommendations for the Ministry of Education, Youth, and Sports that may contribute to the effective integration of micro- credentials into educational practice. The findings of this thesis aim to support professional discussion on micro-credentials and their broader application in the Czech educational system. Key words: micro-credential, certification, educational management, learning outcomes, educational system, continuingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmikrocertifikátcs_CZ
dc.subjectosvědčenícs_CZ
dc.subjectškolský managementcs_CZ
dc.subjectvýsledky učenícs_CZ
dc.subjectvzdělávací systémcs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectDVPPcs_CZ
dc.subjectmicro-credentialen_US
dc.subjectcertificationen_US
dc.subjecteducational managementen_US
dc.subjectlearning outcomesen_US
dc.subjecteducational systemen_US
dc.subjectcontinuing professional development for teachersen_US
dc.subjectCPDen_US
dc.titleMikrocertifikáty ve školském managementucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-13
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId278240
dc.title.translatedMicro-credentials in school managementen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Danuše
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSchool Managementen_US
thesis.degree.programŠkolský managementcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-program.enSchool Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs1 Mikrocertifikáty ve školském managementu ABSTRAKT Tato bakalářská práce se zabývá konceptem mikrocertifikátů a jejich uplatněním v oblasti školského managementu v České republice. Mikrocertifikáty představují vysoce kvalitní formu osvědčení o dosažených výsledcích učení, která umožňuje přesné a efektivní dokládání specifických kompetencí získaných v rámci menších vzdělávacích jednotek. Práce se zaměřuje na teoretické vymezení mikrocertifikátů, popisuje aktuální stav jejich implementace v ČR na základě evropských iniciativ a hodnotí jejich přínosy i omezení v kontextu školského managementu. Součástí jsou návrhy doporučení pro Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, která mohou přispět k efektivnímu zavedení mikrocertifikátů do vzdělávací praxe. Výsledky této práce usilují o podporu odborné diskuse o mikrocertifikátech a jejich širší aplikaci v českém vzdělávacím systému. Klíčová slova: mikrocertifikát, osvědčení, školský management, výsledky učení, vzdělávací systém, další vzdělávání pedagogických pracovníků, DVPPcs_CZ
uk.abstract.en1 Micro-credentials in school management ABSTRACT This bachelor's thesis explores the concept of micro-credentials and their application in the field of educational management in the Czech Republic. Micro-credentials represent a high- quality form of certification for achieved learning outcomes, enabling precise and efficient documentation of specific competencies acquired within smaller educational units. The thesis focuses on the theoretical definition of micro-credentials, describes the current state of their implementation in the Czech Republic based on European initiatives, and evaluates their benefits and limitations in the context of educational management. It includes recommendations for the Ministry of Education, Youth, and Sports that may contribute to the effective integration of micro- credentials into educational practice. The findings of this thesis aim to support professional discussion on micro-credentials and their broader application in the Czech educational system. Key words: micro-credential, certification, educational management, learning outcomes, educational system, continuingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV