Zobrazit minimální záznam

Brand archetype of a specific hockey team in the context of crisis communication
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKukačková, Nikola
dc.date.accessioned2025-02-12T09:57:49Z
dc.date.available2025-02-12T09:57:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/196576
dc.description.abstractNázev: Archetyp značky vybraného hokejového týmu v kontextu krizové komunikace Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je na základě získaných informací navrhnout vhodný archetyp pro hokejový tým UK Kings Prague a zasadit ho do kontextu krizové komunikace. Dále zjistit krizovou situaci, se kterou se musel hokejový tým vypořádat a nastínit, jak by mohla být řešena nebo komunikována s využitím příslušného archetypu. Metody: V diplomové práci jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétněji technika hloubkového interview a analýzy dokumentů. K navržení vhodného archetypu byla využita tematická a emocionální analýza. Výsledky: Na základě výsledků výzkumu byl navržen archetyp pro značku UK Kings Prague. Výsledným archetypem se stal Cestovatel s prvky z archetypů Mudrce a Vládce. Dále byla popsána krizová situace, které tým v minulosti čelil a stanovena doporučení, jakým stylem budoucí krizi komunikovat na základě navržených archetypů. Klíčová slova: archetyp, krizová komunikace, rebrandingcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Brand archetype of a specific hockey team in the context of crisis communication Objectives: The main objective of this thesis is to propose a suitable archetype for the UK Kings Prague hockey team based on the collected information and place it in the context of crisis communication. Furthermore, it aims to identify a crisis situation the hockey team has faced and outline how it could be addressed or communicated using the selected archetype. Methods: The thesis employs qualitative research methods, specifically in-depth interviews and document analysis. Thematic and emotional analysis were used to propose a suitable archetype. Results: Based on the research findings, an archetype was proposed for the UK Kings Prague brand. The resulting archetype is the Explorer, with elements of the Sage and the Ruler. Additionally, a crisis situation the team faced in the past was described, and recommendations were provided on how to communicate a future crisis based on the proposed archetypes. Keywords: archetype, crisis communication, rebrandingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectArchetypcs_CZ
dc.subjectkrizová komunikacecs_CZ
dc.subjectrebrandingcs_CZ
dc.subjectArchetypeen_US
dc.subjectcrisis communicationen_US
dc.subjectrebrandingen_US
dc.titleArchetyp značky vybraného hokejového týmu v kontextu krizové komunikacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-22
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId246575
dc.title.translatedBrand archetype of a specific hockey team in the context of crisis communicationen_US
dc.contributor.refereeČáslavová, Eva
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Archetyp značky vybraného hokejového týmu v kontextu krizové komunikace Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je na základě získaných informací navrhnout vhodný archetyp pro hokejový tým UK Kings Prague a zasadit ho do kontextu krizové komunikace. Dále zjistit krizovou situaci, se kterou se musel hokejový tým vypořádat a nastínit, jak by mohla být řešena nebo komunikována s využitím příslušného archetypu. Metody: V diplomové práci jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétněji technika hloubkového interview a analýzy dokumentů. K navržení vhodného archetypu byla využita tematická a emocionální analýza. Výsledky: Na základě výsledků výzkumu byl navržen archetyp pro značku UK Kings Prague. Výsledným archetypem se stal Cestovatel s prvky z archetypů Mudrce a Vládce. Dále byla popsána krizová situace, které tým v minulosti čelil a stanovena doporučení, jakým stylem budoucí krizi komunikovat na základě navržených archetypů. Klíčová slova: archetyp, krizová komunikace, rebrandingcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Brand archetype of a specific hockey team in the context of crisis communication Objectives: The main objective of this thesis is to propose a suitable archetype for the UK Kings Prague hockey team based on the collected information and place it in the context of crisis communication. Furthermore, it aims to identify a crisis situation the hockey team has faced and outline how it could be addressed or communicated using the selected archetype. Methods: The thesis employs qualitative research methods, specifically in-depth interviews and document analysis. Thematic and emotional analysis were used to propose a suitable archetype. Results: Based on the research findings, an archetype was proposed for the UK Kings Prague brand. The resulting archetype is the Explorer, with elements of the Sage and the Ruler. Additionally, a crisis situation the team faced in the past was described, and recommendations were provided on how to communicate a future crisis based on the proposed archetypes. Keywords: archetype, crisis communication, rebrandingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV