Development of knowledge and skills in initial mathematics teacher education and early years of teaching career in Ghanaian basic schools
Rozvoj znalostí a dovedností v počátečním vzdělávání učitelů matematiky a v prvních letech učitelské kariéry na ghanských základních školách
dizertační práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/197828Identifikátory
SIS: 239767
Kolekce
- Kvalifikační práce [19354]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jirotková, Darina
Kovács, Zoltán
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Mathematics Education
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
26. 3. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Mathematics education, pedagogical content knowledge, teacher attitudes, early-grade teachers, pre-service teachers, in-service teachersKlíčová slova (anglicky)
Mathematics education, pedagogical content knowledge, teacher attitudes, early-grade teachers, pre-service teachers, in-service teachersCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Přínosy a rizika otevření profese učitele na základních školách jedincům bez pedagogického vzdělání
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKučerová, Martina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 7. 9. 2022The aim of this diploma thesis is to analyse the issue of teaching as a profession in the conditions of current changes in education and to describe the current situation in the field of personnel provision of education ... -
Profesní vidění učitelů ve výtvarné výchově
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOOchová, Daniela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 5. 9. 2016Tato diplomová práce se zabývá profesním viděním učitelů, jako jedním z aktuálních pojmů oborových didaktik, a to vzhledem k výtvarné výchově. Vychází z poznání, že myšlení profesionálů se neodehrává pouze v pojmech, ale ... -
Osobnost učitele v pojetí studentů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSvobodová, Ludmila (Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 24. 9. 2019The Master thesis with the name "Personality of a Teacher in Students' Perception" is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter ...