Asistent pedagoga v praxi
The Assistant of Pedagogue in Practice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/19888Identifikátory
SIS: 61580
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bémová, Radmila
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
29. 1. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dostatečně
V loňském roce jsem absolvovala Kurz speciální pedagogiky pro asistenta pedagoga. Překvapilo mě, kolik asistentů má v práci problémy, s učiteli i se žáky. Rozhodla jsem se, že vyberu čtyři asistenty a udělám s nimi rozhovory. Vybírala jsem je podle škol a podle žáků s postižením. Jsou z mateřské školy, základní školy, ze speciální školy a gymnázia. Jejich žáci mají poruchy jako ADHD, DMO a Autismus. Cílem mé práce je zjistit, jaké je ve skutečnosti uplatnění asistenta pedagoga v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
I have completed the course of the special pedagogic during the past year. I was surprised how many assistants have difficulties with their teacher/mentors as well as with the students. I've decided to make interview with four selected assistants. The selection was based on the school and their handicapped students. The students were taken from nursery school, basic school, special school and from gymnasium. Selected students have dysfunctions like ADHD, DMO and Autism. The goal of my thesis is what is the role of the Assistant pedagogue in the real world. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)