dc.contributor.advisor | Ortová, Marie | |
dc.creator | Mušinská, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T13:24:18Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T13:24:18Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19888 | |
dc.description.abstract | V loňském roce jsem absolvovala Kurz speciální pedagogiky pro asistenta pedagoga. Překvapilo mě, kolik asistentů má v práci problémy, s učiteli i se žáky. Rozhodla jsem se, že vyberu čtyři asistenty a udělám s nimi rozhovory. Vybírala jsem je podle škol a podle žáků s postižením. Jsou z mateřské školy, základní školy, ze speciální školy a gymnázia. Jejich žáci mají poruchy jako ADHD, DMO a Autismus. Cílem mé práce je zjistit, jaké je ve skutečnosti uplatnění asistenta pedagoga v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | I have completed the course of the special pedagogic during the past year. I was surprised how many assistants have difficulties with their teacher/mentors as well as with the students. I've decided to make interview with four selected assistants. The selection was based on the school and their handicapped students. The students were taken from nursery school, basic school, special school and from gymnasium. Selected students have dysfunctions like ADHD, DMO and Autism. The goal of my thesis is what is the role of the Assistant pedagogue in the real world. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Asistent pedagoga v praxi | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-29 | |
dc.description.department | Jabok | en_US |
dc.description.department | Jabok | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 61580 | |
dc.title.translated | The Assistant of Pedagogue in Practice | en_US |
dc.contributor.referee | Bémová, Radmila | |
dc.identifier.aleph | 001218832 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastoral and Social Work | en_US |
thesis.degree.discipline | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Jabok | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Jabok | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pastoral and Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Dostatečně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Sufficient | en_US |
uk.abstract.cs | V loňském roce jsem absolvovala Kurz speciální pedagogiky pro asistenta pedagoga. Překvapilo mě, kolik asistentů má v práci problémy, s učiteli i se žáky. Rozhodla jsem se, že vyberu čtyři asistenty a udělám s nimi rozhovory. Vybírala jsem je podle škol a podle žáků s postižením. Jsou z mateřské školy, základní školy, ze speciální školy a gymnázia. Jejich žáci mají poruchy jako ADHD, DMO a Autismus. Cílem mé práce je zjistit, jaké je ve skutečnosti uplatnění asistenta pedagoga v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | I have completed the course of the special pedagogic during the past year. I was surprised how many assistants have difficulties with their teacher/mentors as well as with the students. I've decided to make interview with four selected assistants. The selection was based on the school and their handicapped students. The students were taken from nursery school, basic school, special school and from gymnasium. Selected students have dysfunctions like ADHD, DMO and Autism. The goal of my thesis is what is the role of the Assistant pedagogue in the real world. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabok | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012188320106986 | |