Reading and Vocabulary Development
Rozvíjení dovednosti čtení a slovní zásoby
rigorózní práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/19910Identifikátory
SIS: 152860
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Oponent práce
Skopečková, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
9. 1. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Prospěl
Cílem této práce je shrnutí výsledků studia literatury a jiných relevantních zdrojů, které se zabývají problémem prezentace, zapamatování a procvičování slovní zásoby za použiti text jako výchozího bodu, přičemž je zdůrazněna role věku v tomto procesu. Yysledky tohoto průzkumu se odrážejí v provedení praktických učebních hodin zaměřených na dvě rozdílné věkové skupiny a srovnávají míru úspěšnosti zapamatování dané slox ní zásoby za použití identického postupu pro obě cílové skupiny. Výsledky jsou posléze zhodnoceny a zdůvodněny v závěrečném shrnutí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this thesis is to present the results of research summarizing relevant literature and other resources dealing with the problem of vocabulary presentation, memorization and practice in an English language classroom using a reading text, taking into account the role of age in this process. The outcome of this research is reflected through the classroom-based research, i.e. the execution of practical experimental lessons which are aimed at two different age groups and compare the rate of success of vocabulary memorization using identical classroom procedure for both target groups. The results are then evaluated and justified m the final summary. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)