Zobrazit minimální záznam

Rozvíjení dovednosti čtení a slovní zásoby
dc.creatorZusková, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-13T13:30:18Z
dc.date.available2017-04-13T13:30:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19910
dc.description.abstractCílem této práce je shrnutí výsledků studia literatury a jiných relevantních zdrojů, které se zabývají problémem prezentace, zapamatování a procvičování slovní zásoby za použiti text jako výchozího bodu, přičemž je zdůrazněna role věku v tomto procesu. Yysledky tohoto průzkumu se odrážejí v provedení praktických učebních hodin zaměřených na dvě rozdílné věkové skupiny a srovnávají míru úspěšnosti zapamatování dané slox ní zásoby za použití identického postupu pro obě cílové skupiny. Výsledky jsou posléze zhodnoceny a zdůvodněny v závěrečném shrnutí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to present the results of research summarizing relevant literature and other resources dealing with the problem of vocabulary presentation, memorization and practice in an English language classroom using a reading text, taking into account the role of age in this process. The outcome of this research is reflected through the classroom-based research, i.e. the execution of practical experimental lessons which are aimed at two different age groups and compare the rate of success of vocabulary memorization using identical classroom procedure for both target groups. The results are then evaluated and justified m the final summary. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleReading and Vocabulary Developmenten_US
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-09
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId152860
dc.title.translatedRozvíjení dovednosti čtení a slovní zásobycs_CZ
dc.contributor.refereeSkopečková, Eva
dc.identifier.aleph001197890
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Languageen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csCílem této práce je shrnutí výsledků studia literatury a jiných relevantních zdrojů, které se zabývají problémem prezentace, zapamatování a procvičování slovní zásoby za použiti text jako výchozího bodu, přičemž je zdůrazněna role věku v tomto procesu. Yysledky tohoto průzkumu se odrážejí v provedení praktických učebních hodin zaměřených na dvě rozdílné věkové skupiny a srovnávají míru úspěšnosti zapamatování dané slox ní zásoby za použití identického postupu pro obě cílové skupiny. Výsledky jsou posléze zhodnoceny a zdůvodněny v závěrečném shrnutí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to present the results of research summarizing relevant literature and other resources dealing with the problem of vocabulary presentation, memorization and practice in an English language classroom using a reading text, taking into account the role of age in this process. The outcome of this research is reflected through the classroom-based research, i.e. the execution of practical experimental lessons which are aimed at two different age groups and compare the rate of success of vocabulary memorization using identical classroom procedure for both target groups. The results are then evaluated and justified m the final summary. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011978900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV