Zobrazit minimální záznam

Linguistic analysis of advertising texts in terms of age cathegory
dc.contributor.advisorChejnová, Pavla
dc.creatorKrajčová, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-18T10:38:43Z
dc.date.available2017-04-18T10:38:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20662
dc.description.abstractVe své práci se zabývám reklamami a jejich strategiemi z hlediska věku recipienta. Zaměřila jsem se na reklamy komerční, a to reklamy televizní a reklamy tištěné v časopisech a novinách. Hodnotila jsem manipulační strategie zaměřené na jednotlivé věkové kategorie a užité verbální a neverbální prostředky v reklamách. Příklady zmíněných jevů jsem prakticky ukázala na doložených reklamách. Typologii reklamy jsem v jednotlivých kapitolách rozdělila z hlediska daného produktu a z hlediska věku adresáta. V této práci jsem se snažila poukázat na hlavní rozdíly v manipulační strategii a rozdíly užívaných prostředků v různých věkových kategoriích.cs_CZ
dc.description.abstractIn my thesis, I focused on advertisements and their impact on the recipients according to their age. I concentrated on commerce advertisements; mainly from TV, newspaper and magazines. I assessed manipulative strategies in concrete age categories and commented on verbal and nonverbal linguistic means. I presented examples of these linguistic means in real advertisements, which are attached to this thesis. In the individual chapters, I divided the typology according to the subject and according to the age of the recipient. I tried to point out the main differences in manipulative strategy and differences between used language means in concrete age categories.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleJazyková analýza reklamních textů z hlediska věkové kategorie recipientůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-27
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72516
dc.title.translatedLinguistic analysis of advertising texts in terms of age cathegoryen_US
dc.contributor.refereeHolanová, Radka
dc.identifier.aleph001118340
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVe své práci se zabývám reklamami a jejich strategiemi z hlediska věku recipienta. Zaměřila jsem se na reklamy komerční, a to reklamy televizní a reklamy tištěné v časopisech a novinách. Hodnotila jsem manipulační strategie zaměřené na jednotlivé věkové kategorie a užité verbální a neverbální prostředky v reklamách. Příklady zmíněných jevů jsem prakticky ukázala na doložených reklamách. Typologii reklamy jsem v jednotlivých kapitolách rozdělila z hlediska daného produktu a z hlediska věku adresáta. V této práci jsem se snažila poukázat na hlavní rozdíly v manipulační strategii a rozdíly užívaných prostředků v různých věkových kategoriích.cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis, I focused on advertisements and their impact on the recipients according to their age. I concentrated on commerce advertisements; mainly from TV, newspaper and magazines. I assessed manipulative strategies in concrete age categories and commented on verbal and nonverbal linguistic means. I presented examples of these linguistic means in real advertisements, which are attached to this thesis. In the individual chapters, I divided the typology according to the subject and according to the age of the recipient. I tried to point out the main differences in manipulative strategy and differences between used language means in concrete age categories.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011183400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV