Diagramy ve středoškolské matematice
Diagrams in the high school mathematics
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/20801/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/20801Identifikátory
SIS: 44078
Kolekce
- Kvalifikační práce [11264]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráčková, Petra
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Učitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠ
Katedra / ústav / klinika
Katedra didaktiky matematiky
Datum obhajoby
26. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika a teorie množin. Práce může sloužit jako podklad učitelům matematiky na středních školách ve výuce semináře z matematiky nebo v zájmovém kroužku zabývajícím se matematikou. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce.
This dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It also shows how together cohere logic and set theory. The work can help like a basis for mathematics teachers in high schools, in mathematics seminars or in hobby groups for mathematics. Enclosed is also a CD which includes an electronic form of this work.