Zobrazit minimální záznam

Diagrams in the high school mathematics
dc.contributor.advisorOdvárko, Oldřich
dc.creatorVernerová, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-18T11:15:38Z
dc.date.available2017-04-18T11:15:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20801
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika a teorie množin. Práce může sloužit jako podklad učitelům matematiky na středních školách ve výuce semináře z matematiky nebo v zájmovém kroužku zabývajícím se matematikou. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce.cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It also shows how together cohere logic and set theory. The work can help like a basis for mathematics teachers in high schools, in mathematics seminars or in hobby groups for mathematics. Enclosed is also a CD which includes an electronic form of this work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleDiagramy ve středoškolské matematicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-26
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId44078
dc.title.translatedDiagrams in the high school mathematicsen_US
dc.contributor.refereeVoráčková, Petra
dc.identifier.aleph001138184
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠcs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠcs_CZ
uk.degree-discipline.enUčitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika a teorie množin. Práce může sloužit jako podklad učitelům matematiky na středních školách ve výuce semináře z matematiky nebo v zájmovém kroužku zabývajícím se matematikou. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce.cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It also shows how together cohere logic and set theory. The work can help like a basis for mathematics teachers in high schools, in mathematics seminars or in hobby groups for mathematics. Enclosed is also a CD which includes an electronic form of this work.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011381840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV