dc.contributor.advisor | Odvárko, Oldřich | |
dc.creator | Vernerová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T11:15:38Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T11:15:38Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/20801 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika a teorie množin. Práce může sloužit jako podklad učitelům matematiky na středních školách ve výuce semináře z matematiky nebo v zájmovém kroužku zabývajícím se matematikou. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It also shows how together cohere logic and set theory. The work can help like a basis for mathematics teachers in high schools, in mathematics seminars or in hobby groups for mathematics. Enclosed is also a CD which includes an electronic form of this work. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Diagramy ve středoškolské matematice | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-26 | |
dc.description.department | Department of Mathematics Education | en_US |
dc.description.department | Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 44078 | |
dc.title.translated | Diagrams in the high school mathematics | en_US |
dc.contributor.referee | Voráčková, Petra | |
dc.identifier.aleph | 001138184 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠ | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠ | en_US |
thesis.degree.program | Fyzika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physics | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠ | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Učitelství fyziky v kombinaci s matematikou pro SŠ | en_US |
uk.degree-program.cs | Fyzika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physics | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika a teorie množin. Práce může sloužit jako podklad učitelům matematiky na středních školách ve výuce semináře z matematiky nebo v zájmovém kroužku zabývajícím se matematikou. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It also shows how together cohere logic and set theory. The work can help like a basis for mathematics teachers in high schools, in mathematics seminars or in hobby groups for mathematics. Enclosed is also a CD which includes an electronic form of this work. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011381840106986 | |