Zobrazit minimální záznam

Problems Related to a Child's Entry into a Kindergarten
dc.contributor.advisorKoťátková, Soňa
dc.creatorHupcejová, Naděžda
dc.date.accessioned2017-04-18T12:03:03Z
dc.date.available2017-04-18T12:03:03Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20981
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi jak usnadnit dítěti vstup do mateřské školy, názory a postřehy rodičů, jak vidí v této době své dítě, co očekávají, čeho se obávají, pozorování učitelek a vhodnost adaptačního programu. V teoretické části jsou popsána specifika dítěte mezi 3-4 rokem, jeho psychický vývoj, temperament a potřeby, dále současné trendy rodiny ve vztahu k dítěti při nástupu do mateřské školy. Formy spolupráce, jejich vliv na současné předškolní zařízení a adaptační program mateřské školy. Praktická část obsahuje zjištění, která jsou podložena dotazníkovým šetřením. V samém závěru diskuse je zamýšlení nad zjištěnými skutečnostmi a možnostmi usnadnění vstupu dítěte ze strany rodiny a mateřské školy.cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with the possibilities of how to facilitate the entry of a child into a kindergarten, opinions and remarks made by his/her patents, how they perceive their child at this time, what they expect, what they are concerned about, observations of his/her teachers and the suitability of an adaptation programme. The specifics of a child at the age of 3 to 4 years, his/her psychological development, temperament and needs, further the present trends of the family in relationship to the child upon entry into the kindergarten, the forms of cooperation, their influence on the present pre-school facility and the adaptation programme of the kindergarten, are described in the theoretical part. The practical part contains the ascertainment based on interrogatories. At the very close of the discussion there are some considerations on the ascertained facts and possibilities of facilitating the entry of a child from the parts of both the family and the kindergarten.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika vstupu dítěte do mateřské školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-29
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId71073
dc.title.translatedProblems Related to a Child's Entry into a Kindergartenen_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph001200581
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá možnostmi jak usnadnit dítěti vstup do mateřské školy, názory a postřehy rodičů, jak vidí v této době své dítě, co očekávají, čeho se obávají, pozorování učitelek a vhodnost adaptačního programu. V teoretické části jsou popsána specifika dítěte mezi 3-4 rokem, jeho psychický vývoj, temperament a potřeby, dále současné trendy rodiny ve vztahu k dítěti při nástupu do mateřské školy. Formy spolupráce, jejich vliv na současné předškolní zařízení a adaptační program mateřské školy. Praktická část obsahuje zjištění, která jsou podložena dotazníkovým šetřením. V samém závěru diskuse je zamýšlení nad zjištěnými skutečnostmi a možnostmi usnadnění vstupu dítěte ze strany rodiny a mateřské školy.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the possibilities of how to facilitate the entry of a child into a kindergarten, opinions and remarks made by his/her patents, how they perceive their child at this time, what they expect, what they are concerned about, observations of his/her teachers and the suitability of an adaptation programme. The specifics of a child at the age of 3 to 4 years, his/her psychological development, temperament and needs, further the present trends of the family in relationship to the child upon entry into the kindergarten, the forms of cooperation, their influence on the present pre-school facility and the adaptation programme of the kindergarten, are described in the theoretical part. The practical part contains the ascertainment based on interrogatories. At the very close of the discussion there are some considerations on the ascertained facts and possibilities of facilitating the entry of a child from the parts of both the family and the kindergarten.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012005810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV