dc.contributor.advisor | Jirotková, Darina | |
dc.creator | Janešová, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:08:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:08:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21003 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování i jeho sesterské prostředí Schody. V experimentální části jsou uvedeny 4 experimenty realizované se žáky 1., 2. a 4. ročníku prvního stupně ZŠ z uvedeného prostředí. Je provedena jejich analýza, ve které je odhalena a popsána řada kognitivních a interaktivních jevů. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction too. The preparatory part details the environment of the Stepping and its affiliated environment of Stairs. In the experimental part are presented 4 experiments that were realized with children from the mentioned environmet of first, second and fourth forms of the first-degree of the elementary school. In the analysis is disclosed and described a spectrum of congnitive and interactive effects. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Prostředí Krokování jako nástroj rozvoje žákova porozumění číslu a aditivním operacím | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-22 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74088 | |
dc.title.translated | Environment Walk as a tool for the development of pupil's understanding of number and aditive operations | en_US |
dc.contributor.referee | Kloboučková, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001186896 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování i jeho sesterské prostředí Schody. V experimentální části jsou uvedeny 4 experimenty realizované se žáky 1., 2. a 4. ročníku prvního stupně ZŠ z uvedeného prostředí. Je provedena jejich analýza, ve které je odhalena a popsána řada kognitivních a interaktivních jevů. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction too. The preparatory part details the environment of the Stepping and its affiliated environment of Stairs. In the experimental part are presented 4 experiments that were realized with children from the mentioned environmet of first, second and fourth forms of the first-degree of the elementary school. In the analysis is disclosed and described a spectrum of congnitive and interactive effects. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011868960106986 | |