Zobrazit minimální záznam

Environment Walk as a tool for the development of pupil's understanding of number and aditive operations
dc.contributor.advisorJirotková, Darina
dc.creatorJanešová, Vendula
dc.date.accessioned2017-04-18T12:08:21Z
dc.date.available2017-04-18T12:08:21Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21003
dc.description.abstractV diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování i jeho sesterské prostředí Schody. V experimentální části jsou uvedeny 4 experimenty realizované se žáky 1., 2. a 4. ročníku prvního stupně ZŠ z uvedeného prostředí. Je provedena jejich analýza, ve které je odhalena a popsána řada kognitivních a interaktivních jevů.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction too. The preparatory part details the environment of the Stepping and its affiliated environment of Stairs. In the experimental part are presented 4 experiments that were realized with children from the mentioned environmet of first, second and fourth forms of the first-degree of the elementary school. In the analysis is disclosed and described a spectrum of congnitive and interactive effects.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProstředí Krokování jako nástroj rozvoje žákova porozumění číslu a aditivním operacímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-22
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74088
dc.title.translatedEnvironment Walk as a tool for the development of pupil's understanding of number and aditive operationsen_US
dc.contributor.refereeKloboučková, Jaroslava
dc.identifier.aleph001186896
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování i jeho sesterské prostředí Schody. V experimentální části jsou uvedeny 4 experimenty realizované se žáky 1., 2. a 4. ročníku prvního stupně ZŠ z uvedeného prostředí. Je provedena jejich analýza, ve které je odhalena a popsána řada kognitivních a interaktivních jevů.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction too. The preparatory part details the environment of the Stepping and its affiliated environment of Stairs. In the experimental part are presented 4 experiments that were realized with children from the mentioned environmet of first, second and fourth forms of the first-degree of the elementary school. In the analysis is disclosed and described a spectrum of congnitive and interactive effects.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011868960106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV