Zobrazit minimální záznam

Chicane from the Point of View of the Elementary School Teachers
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorTrojancová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-18T12:13:15Z
dc.date.available2017-04-18T12:13:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21012
dc.description.abstractCílem práce je zmapovat problematiku šikany mezi dětmi z pohledu učitele a vytvořit databanku preventivních aktivit, které pomáhají šikaně předcházet. Diplomová práce popisuje protagonisty šikany, vztahy ve třídě a způsoby diagnostiky. Dál je věnována kompetencím učitele, které mohou působit preventivně. Metodou dotazníkového šetření byly zmapovány zkušenosti učitelů s šikanou mezi dětmi. Z jejich odpovědí byla sestavena databanka preventivních aktivit. Některé aktivity byly ověřeny pedagogickým experimentem. Z výsledků plyne, že učitelé se již problematikou šikany zabývají a snaží se ji předcházet. Preventivní aktivity jsou efektivní především při dlouhodobém a intenzivním využívání. Klíčová slova: šikana mezi dětmi, preventivní aktivity, zkušenosti učitelů s šikanováním mezi dětmics_CZ
dc.description.abstractThe objektive of my work is record detailed information about chicane among children on the part of teacher and create preventive precautions databank. It should help against chicana. The thesis describes protagonists of chicana, class-relations and methods for diagnostics. It is also interested in teacher's competences that can influence preventively. Method of questionnare survey were described teacher's experiences in chicane among children. In agreement with their answers was created preventive precautions databank. Some activities were verified by pedagogic experiment. My results show that teachers already concern about problems of chicana and try to be preventing. Preventive activities are effective above all in case of longterm and intensive usage. Key words: chicane among children, preventive activities, teacher's experience in chicane among childrenen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŠikana z pohledu učitele primární školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72011
dc.title.translatedChicane from the Point of View of the Elementary School Teachersen_US
dc.contributor.refereeZvírotský, Michal
dc.identifier.aleph001111837
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je zmapovat problematiku šikany mezi dětmi z pohledu učitele a vytvořit databanku preventivních aktivit, které pomáhají šikaně předcházet. Diplomová práce popisuje protagonisty šikany, vztahy ve třídě a způsoby diagnostiky. Dál je věnována kompetencím učitele, které mohou působit preventivně. Metodou dotazníkového šetření byly zmapovány zkušenosti učitelů s šikanou mezi dětmi. Z jejich odpovědí byla sestavena databanka preventivních aktivit. Některé aktivity byly ověřeny pedagogickým experimentem. Z výsledků plyne, že učitelé se již problematikou šikany zabývají a snaží se ji předcházet. Preventivní aktivity jsou efektivní především při dlouhodobém a intenzivním využívání. Klíčová slova: šikana mezi dětmi, preventivní aktivity, zkušenosti učitelů s šikanováním mezi dětmics_CZ
uk.abstract.enThe objektive of my work is record detailed information about chicane among children on the part of teacher and create preventive precautions databank. It should help against chicana. The thesis describes protagonists of chicana, class-relations and methods for diagnostics. It is also interested in teacher's competences that can influence preventively. Method of questionnare survey were described teacher's experiences in chicane among children. In agreement with their answers was created preventive precautions databank. Some activities were verified by pedagogic experiment. My results show that teachers already concern about problems of chicana and try to be preventing. Preventive activities are effective above all in case of longterm and intensive usage. Key words: chicane among children, preventive activities, teacher's experience in chicane among childrenen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011118370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV