Spolupráce žáků jako hodnota ve vzdělání na primární škole
Pupil's cooperation as a value at the elementary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21014Identifikátory
SIS: 70737
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Helena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se zabývá spoluprací jako základním stavebním prvkem pro současnou globalizovanou společnost. Přesněji řečeno jde o spolupráci žáků na primární škole jako významné lidské hodnotě, kterou je třeba se zabývat, podporovat a rozvíjet. Důležitá je v tomto ohledu role učitele, jež ji prosazuje pomocí několika přístupů uvedených v teoretických východiscích diplomové práce. Empiricko-didaktická část se opírá o zmíněná východiska a uvádí soubor výtvarných námětů pro skupinové činnosti korespondující s uvedenými přístupy. Diplomová práce se tedy zaměřuje na rozvoj spolupráce žáků prvního stupně základní školy, což považuji za významný krok celkovému zdravému rozvoji lidské osobnosti.
The master thesis deals with the cooperation as a basic head-stone for the present globalized society. Concretely, the thesis works with the cooperation at the elementary education as an important value of the human being, which is necessary to study, support and develop. In this case, there is an important role of the teacher observant a function of a person urging the cooperation via many approaches implemented in the theoretical part of the master thesis. The didactical part is based on mentioned resources and shows the list of topics for the art education coresponded with these resources. The master thesis is aimed at the cooperation developement f