Zobrazit minimální záznam

Pupil's cooperation as a value at the elementary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorHeroutová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-18T12:17:11Z
dc.date.available2017-04-18T12:17:11Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21014
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá spoluprací jako základním stavebním prvkem pro současnou globalizovanou společnost. Přesněji řečeno jde o spolupráci žáků na primární škole jako významné lidské hodnotě, kterou je třeba se zabývat, podporovat a rozvíjet. Důležitá je v tomto ohledu role učitele, jež ji prosazuje pomocí několika přístupů uvedených v teoretických východiscích diplomové práce. Empiricko-didaktická část se opírá o zmíněná východiska a uvádí soubor výtvarných námětů pro skupinové činnosti korespondující s uvedenými přístupy. Diplomová práce se tedy zaměřuje na rozvoj spolupráce žáků prvního stupně základní školy, což považuji za významný krok celkovému zdravému rozvoji lidské osobnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThe master thesis deals with the cooperation as a basic head-stone for the present globalized society. Concretely, the thesis works with the cooperation at the elementary education as an important value of the human being, which is necessary to study, support and develop. In this case, there is an important role of the teacher observant a function of a person urging the cooperation via many approaches implemented in the theoretical part of the master thesis. The didactical part is based on mentioned resources and shows the list of topics for the art education coresponded with these resources. The master thesis is aimed at the cooperation developement fen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpolupráce žáků jako hodnota ve vzdělání na primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70737
dc.title.translatedPupil's cooperation as a value at the elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Helena
dc.identifier.aleph001137052
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá spoluprací jako základním stavebním prvkem pro současnou globalizovanou společnost. Přesněji řečeno jde o spolupráci žáků na primární škole jako významné lidské hodnotě, kterou je třeba se zabývat, podporovat a rozvíjet. Důležitá je v tomto ohledu role učitele, jež ji prosazuje pomocí několika přístupů uvedených v teoretických východiscích diplomové práce. Empiricko-didaktická část se opírá o zmíněná východiska a uvádí soubor výtvarných námětů pro skupinové činnosti korespondující s uvedenými přístupy. Diplomová práce se tedy zaměřuje na rozvoj spolupráce žáků prvního stupně základní školy, což považuji za významný krok celkovému zdravému rozvoji lidské osobnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThe master thesis deals with the cooperation as a basic head-stone for the present globalized society. Concretely, the thesis works with the cooperation at the elementary education as an important value of the human being, which is necessary to study, support and develop. In this case, there is an important role of the teacher observant a function of a person urging the cooperation via many approaches implemented in the theoretical part of the master thesis. The didactical part is based on mentioned resources and shows the list of topics for the art education coresponded with these resources. The master thesis is aimed at the cooperation developement fen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011370520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV