Zobrazit minimální záznam

Integration children with special difficulties of education apprehented to primary school
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorŠopejstalová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-18T12:29:30Z
dc.date.available2017-04-18T12:29:30Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21049
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je zmapování, do jaké míry jsou dnes vnímány děti se specifickými poruchami učení v dnešní společnosti. V teoretické části jsem se podrobně zaměřila na specifické poruchy učení, na jejich podobu ve školském zákoně, také na to, jak se jimi zabývá RVP a na integraci dětí se specifickými poruchami učení do běžné třídy základní školy. V praktické části je pomocí několika dotazníků, rozhovorů a pozorování vytvořen přehled současné situace na předem zvolené základní škole, tedy: jak jsou děti vnímány učiteli i spolužáky, jaké sociální vztahy ve třídách panují, jaké metody učitelé využívají a jak dalece jsou vzděláni v tomto oboru.cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation was writen to that effect to exlain how are children with a special difficulties of education apprehented in this time population. In teoretical part, I have detaily tergeted the specifical difficulties of education, its school rulls form, and also how its reflected in RVP and integration to basic school classrom of children with specifical difficulties of education. In practical part there is made a review of present situation of beforehand elected basic school. So hew are these pupils accepted by teachers and schoolmates, which social relations dominate in forms, which metods are used and how deeply are teahcers educated of this problems.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dětí se specifickými poruchami učení do běžné třídy základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70740
dc.title.translatedIntegration children with special difficulties of education apprehented to primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001136827
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce je zmapování, do jaké míry jsou dnes vnímány děti se specifickými poruchami učení v dnešní společnosti. V teoretické části jsem se podrobně zaměřila na specifické poruchy učení, na jejich podobu ve školském zákoně, také na to, jak se jimi zabývá RVP a na integraci dětí se specifickými poruchami učení do běžné třídy základní školy. V praktické části je pomocí několika dotazníků, rozhovorů a pozorování vytvořen přehled současné situace na předem zvolené základní škole, tedy: jak jsou děti vnímány učiteli i spolužáky, jaké sociální vztahy ve třídách panují, jaké metody učitelé využívají a jak dalece jsou vzděláni v tomto oboru.cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation was writen to that effect to exlain how are children with a special difficulties of education apprehented in this time population. In teoretical part, I have detaily tergeted the specifical difficulties of education, its school rulls form, and also how its reflected in RVP and integration to basic school classrom of children with specifical difficulties of education. In practical part there is made a review of present situation of beforehand elected basic school. So hew are these pupils accepted by teachers and schoolmates, which social relations dominate in forms, which metods are used and how deeply are teahcers educated of this problems.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011368270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV