Zobrazit minimální záznam

Pupilĺs participation in creation of teaching content
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorAronová, Petra
dc.date.accessioned2017-04-18T12:30:53Z
dc.date.available2017-04-18T12:30:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21054
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje podílení se žáků na vytváření obsahu vyučování. Teoretická část obsahuje informace, které podporují tezi, že je nutné zahrnovat žáky do výběru obsahu vyučování, že tento přístup žákům rozvíjí vzdělanost z hlediska humanizace, liberalizace a demokratizace. Dále se teoretická část zabývá participací žáků na vytváření obsahu vyučování, jež je ukotvena v alternativních pedagogických směrech jako Montessori, Daltonský plán a další. Také nabízí metody a aktivity rozvíjející odpovědnost žáka za vzdělání se a za výběr činnosti při vyučování. V praktické části zkoumá názory žáků, učitelů na participaci žáků na vytváření obsahu vyučování a konfrontuje je s reálným uchopením participace v jednotlivých hodinách.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis follows pupil's participation in creation of teaching content. The theoretical part contains information, which supports thesis that is necessary for pupils to be included in the choice of teaching content and this approach develops inteligence in light of humanization, liberalization a democratization. Thereinafter the theoretical part is engaged in pupil's participation in creation of teaching content which is anchored in alternative pedagogical tendency like Montessori, Dalton and etc. It offers methods and activities which develop pupil's responsibility of his inteligence and responsibility of the choice of activities during lessons. The practical part investigates the ideas of pupils and teachers in pupil's participation in creation of teaching content and confronts then with real usage of participation in individual lessons.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleParticipace žáků na vytváření obsahu vyučovánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74007
dc.title.translatedPupilĺs participation in creation of teaching contenten_US
dc.contributor.refereeHejlová, Helena
dc.identifier.aleph001137108
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje podílení se žáků na vytváření obsahu vyučování. Teoretická část obsahuje informace, které podporují tezi, že je nutné zahrnovat žáky do výběru obsahu vyučování, že tento přístup žákům rozvíjí vzdělanost z hlediska humanizace, liberalizace a demokratizace. Dále se teoretická část zabývá participací žáků na vytváření obsahu vyučování, jež je ukotvena v alternativních pedagogických směrech jako Montessori, Daltonský plán a další. Také nabízí metody a aktivity rozvíjející odpovědnost žáka za vzdělání se a za výběr činnosti při vyučování. V praktické části zkoumá názory žáků, učitelů na participaci žáků na vytváření obsahu vyučování a konfrontuje je s reálným uchopením participace v jednotlivých hodinách.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis follows pupil's participation in creation of teaching content. The theoretical part contains information, which supports thesis that is necessary for pupils to be included in the choice of teaching content and this approach develops inteligence in light of humanization, liberalization a democratization. Thereinafter the theoretical part is engaged in pupil's participation in creation of teaching content which is anchored in alternative pedagogical tendency like Montessori, Dalton and etc. It offers methods and activities which develop pupil's responsibility of his inteligence and responsibility of the choice of activities during lessons. The practical part investigates the ideas of pupils and teachers in pupil's participation in creation of teaching content and confronts then with real usage of participation in individual lessons.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011371080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV