Zobrazit minimální záznam

The youth's idols and ideals in the media
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorŘíman, Jakub
dc.date.accessioned2017-04-19T10:17:41Z
dc.date.available2017-04-19T10:17:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21358
dc.description.abstractDiplomová práce "Idoly a ideály mládeže v médiích" se zabývá problematikou vlivu mediálního působení na mládež. První polovina teoretické části je obecným úvodem do problematiky mediálního vlivu. Následuje rozbor současné mediální situace ve vztahu k mládeži, psychologické aspekty vztahu média-mládež a zvláštní zřetel je věnován mechanismu působení reklamy a celebrit na mládež. Okrajově je zmíněna též problematika televizního násilí. V empirické části je poté formou dotazníkového šetření zkoumáno, jak studenti prvních ročníků čtyřletého všeobecného gymnázia a studenti prvních ročníků výučních oborů s maturitou vnímají vliv celebrit a reklamy na sebe a své vrstevníky.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis "The Youth's ldols and ldeals in the Media" investigates media' s influence on young people. The theoretical section presents a general introduction into the issue ofmedia's influence followed by an analysis ofthe present media situation in relation to young people and psychological aspects of the media-youth relation. A particular attention is given to the workings of advertising industry's and celebrities' influence on young people. Violence on television is also briefly considered. Based on a questionnaire research, the empirical part of the paper examines how first-year students of the Czech 4-year university-preparatory schools and the Czech apprentice vocational schools perceive the influence of celebrities and advertising on their peers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleIdoly a idály mládeže v médiíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-23
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId76751
dc.title.translatedThe youth's idols and ideals in the mediaen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph001230602
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Idoly a ideály mládeže v médiích" se zabývá problematikou vlivu mediálního působení na mládež. První polovina teoretické části je obecným úvodem do problematiky mediálního vlivu. Následuje rozbor současné mediální situace ve vztahu k mládeži, psychologické aspekty vztahu média-mládež a zvláštní zřetel je věnován mechanismu působení reklamy a celebrit na mládež. Okrajově je zmíněna též problematika televizního násilí. V empirické části je poté formou dotazníkového šetření zkoumáno, jak studenti prvních ročníků čtyřletého všeobecného gymnázia a studenti prvních ročníků výučních oborů s maturitou vnímají vliv celebrit a reklamy na sebe a své vrstevníky.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "The Youth's ldols and ldeals in the Media" investigates media' s influence on young people. The theoretical section presents a general introduction into the issue ofmedia's influence followed by an analysis ofthe present media situation in relation to young people and psychological aspects of the media-youth relation. A particular attention is given to the workings of advertising industry's and celebrities' influence on young people. Violence on television is also briefly considered. Based on a questionnaire research, the empirical part of the paper examines how first-year students of the Czech 4-year university-preparatory schools and the Czech apprentice vocational schools perceive the influence of celebrities and advertising on their peers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012306020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV