Naplnění cílů zážitkového kurzu "Pojďte pane, budeme si hrát" pořádaného studenty Jaboku
Achieving goals of the experience course "Pojďte pane, budeme si hrát" organized by students Jabok
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22034Identifikátory
SIS: 78088
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomeš, Jaroslav
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
7. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Tato práce se snaží přijít na to, jestli na zážitkovém kurzu pořádaném studenty Jaboku byly naplněny stanovené cíle. V teoretické části jsou popsány základní metody a principy v zážitkové pedagogice, jako je historie zážitkové pedagogiky, hra, Kolbův cyklus učení, zpětná vazba, dramaturgie, dobrovolnost, skupina a další. Práce obsahuje podrobný popis přípravy zážitkového kurzu. Nejprve teoreticky a následně v praktické části i konkrétně, podle toho jak se příprava kurzu ve skutečnosti odehrála. V praktické části je dále vyhodnocení naplnění stanovených cílů kurzu na základě dotazníků, které dostali účastníci tři měsíce po skončení kurzu. Práce může sloužit i jako pomůcka při přípravě víkendového zážitkového kurzu, jelikož obsahuje teoretickou základnu, ve které jsou důležité informace, které by měl instruktor znát při tvorbě kurzu. A praktickou část, ve které je popsaný podrobný průběh příprav kurzu krok po kroku, jsou zde také popsány jednotlivé hry s pravidly, včetně vlivu na účastníky a tím i na naplnění cíle kurzu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This thesis tries to come up with the explanation if the goals set for experience educational course organized by Jabok students were met. In theoretical section the basic methods and principles in experience education are described, such as the history of education experience, game, Kolbs learning cycle, feedback, dramaturgy, voluntary, groups and others. The work contains a detailed description of experience course setup. First in theory and then in practical and specific way, based on real course process. In practical part is the evaluation of the course goals based on questionnaires. Participants received these papers three months after the course. This thesis can serve as a manual for weekend experience course because it contains a theory each instructor should know when developing a course. Practical part describing detailed the course preparations process in detail. There are all games with rules and effects to participants described as well. That is the answer to goals meeting question. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)