Zobrazit minimální záznam

Achieving goals of the experience course "Pojďte pane, budeme si hrát" organized by students Jabok
dc.contributor.advisorPařízek, Michal
dc.creatorMostová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-19T13:43:53Z
dc.date.available2017-04-19T13:43:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22034
dc.description.abstractTato práce se snaží přijít na to, jestli na zážitkovém kurzu pořádaném studenty Jaboku byly naplněny stanovené cíle. V teoretické části jsou popsány základní metody a principy v zážitkové pedagogice, jako je historie zážitkové pedagogiky, hra, Kolbův cyklus učení, zpětná vazba, dramaturgie, dobrovolnost, skupina a další. Práce obsahuje podrobný popis přípravy zážitkového kurzu. Nejprve teoreticky a následně v praktické části i konkrétně, podle toho jak se příprava kurzu ve skutečnosti odehrála. V praktické části je dále vyhodnocení naplnění stanovených cílů kurzu na základě dotazníků, které dostali účastníci tři měsíce po skončení kurzu. Práce může sloužit i jako pomůcka při přípravě víkendového zážitkového kurzu, jelikož obsahuje teoretickou základnu, ve které jsou důležité informace, které by měl instruktor znát při tvorbě kurzu. A praktickou část, ve které je popsaný podrobný průběh příprav kurzu krok po kroku, jsou zde také popsány jednotlivé hry s pravidly, včetně vlivu na účastníky a tím i na naplnění cíle kurzu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis tries to come up with the explanation if the goals set for experience educational course organized by Jabok students were met. In theoretical section the basic methods and principles in experience education are described, such as the history of education experience, game, Kolbs learning cycle, feedback, dramaturgy, voluntary, groups and others. The work contains a detailed description of experience course setup. First in theory and then in practical and specific way, based on real course process. In practical part is the evaluation of the course goals based on questionnaires. Participants received these papers three months after the course. This thesis can serve as a manual for weekend experience course because it contains a theory each instructor should know when developing a course. Practical part describing detailed the course preparations process in detail. There are all games with rules and effects to participants described as well. That is the answer to goals meeting question. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleNaplnění cílů zážitkového kurzu "Pojďte pane, budeme si hrát" pořádaného studenty Jabokucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-07
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId78088
dc.title.translatedAchieving goals of the experience course "Pojďte pane, budeme si hrát" organized by students Jaboken_US
dc.contributor.refereeTomeš, Jaroslav
dc.identifier.aleph001230737
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato práce se snaží přijít na to, jestli na zážitkovém kurzu pořádaném studenty Jaboku byly naplněny stanovené cíle. V teoretické části jsou popsány základní metody a principy v zážitkové pedagogice, jako je historie zážitkové pedagogiky, hra, Kolbův cyklus učení, zpětná vazba, dramaturgie, dobrovolnost, skupina a další. Práce obsahuje podrobný popis přípravy zážitkového kurzu. Nejprve teoreticky a následně v praktické části i konkrétně, podle toho jak se příprava kurzu ve skutečnosti odehrála. V praktické části je dále vyhodnocení naplnění stanovených cílů kurzu na základě dotazníků, které dostali účastníci tři měsíce po skončení kurzu. Práce může sloužit i jako pomůcka při přípravě víkendového zážitkového kurzu, jelikož obsahuje teoretickou základnu, ve které jsou důležité informace, které by měl instruktor znát při tvorbě kurzu. A praktickou část, ve které je popsaný podrobný průběh příprav kurzu krok po kroku, jsou zde také popsány jednotlivé hry s pravidly, včetně vlivu na účastníky a tím i na naplnění cíle kurzu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis tries to come up with the explanation if the goals set for experience educational course organized by Jabok students were met. In theoretical section the basic methods and principles in experience education are described, such as the history of education experience, game, Kolbs learning cycle, feedback, dramaturgy, voluntary, groups and others. The work contains a detailed description of experience course setup. First in theory and then in practical and specific way, based on real course process. In practical part is the evaluation of the course goals based on questionnaires. Participants received these papers three months after the course. This thesis can serve as a manual for weekend experience course because it contains a theory each instructor should know when developing a course. Practical part describing detailed the course preparations process in detail. There are all games with rules and effects to participants described as well. That is the answer to goals meeting question. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990012307370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV