Marketingová komunikace Hypo stavební spořitelny 2007/2008
Marketing communication of Hypo building savings bank 2007/2008
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22057Identifikátory
SIS: 72968
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
27. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce "Marketingová komunikace HYPO stavební spořitelny 2007/2008" pojednává o aktivitách marketingové komunikace HYPO stavební spořitelny od března 2007 do března 2008. Cílem práce je popsat jednotlivé aktivity marketingové komunikace tohoto subjektu a dále analyzovat cíle jeho marketingové komunikace. Hodnotí vliv komunikační strategie na vnímání subjektu veřejností.
Diploma thesis " Marketing communication of HYPO building savings bank 2007/2008 " deals with the activities of marketing communication of HYPO building savings bank between March 2007 and March 2008. The purpose of this thesis is to describe individual activities of marketing communication of this subject and to analyze goals of its marketing communication. The thesis evaluates the impact of the communication strategy on the public's perception of the subject.