Jaké mají povědomí žáci vybraných základních škol na Praze 12 v 5. a 8. třídách o soc. nežádoucích jevech?
5 th and 8 th grade student's awareness of socially undes irable phenomena
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22060Identifikátory
SIS: 81796
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimešová, Anna
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
8. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Práce se zabývá primární prevenci. Konkrétně popisuje dělení, cíle a organizační strukturu primární prevence v ČR. Práce se konkrétně věnuje primární prevenci sociálně nežádoucích jevů na ZŠ na Praze 12, kde je realizována o.s. Proxima Sociale. Cílem bylo zjistit, jak jsou žáci v 5. a 8.třídách informováni z hlediska této oblasti. Na základě výzkumu je patrné, že je velký posun mezi třídami z hlediska informovanosti a orientaci v pojmech. Žáci 8.tříd si mnohem lépe dovedou pojem spojit s daným obsahem. Na informovanost žáků má vliv více faktorů, mezi hlavní patří rodiče, sdělovací prostředky (televize) a právě školní primární prevence sociálně nežádoucích jevů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The work deals with primary prevention. It describes specifically the division, goals and organizational structure of primary prevention in the Czech Republic. Work is specifically dedicated to primary prevention of socially undesirable phenomena at the elementary schools in Prague 12, which is realized by the foundation Proxima Sociale. The aim was to identify the foreknowledge with regard to the area of 5th and 8th grade students. On the basis of research it shows that there is a lag between classes in terms of awareness and orientation in terms. 8th grade students аre able to associate the concept with the content much better. The students' awareness is influenced by several factors, the main includes parents, the media (television) and the school primary prevention of socially undesirable phenomena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)