Zobrazit minimální záznam

Nursery school as public service
dc.contributor.advisorHavlová, Jana
dc.creatorHampejsová, Taťána
dc.date.accessioned2017-04-19T14:25:51Z
dc.date.available2017-04-19T14:25:51Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22172
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce "Mateřská škola jako veřejná služba" je zjištění a mapování jak je odborníky, předškolními pedagogy a rodiči dětí navštěvujících mateřkou školu chápana věta uvedená v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání: "poskytování předškolního vzdělávání podle školského zákona je veřejnou službou." Teoretická část se zabývá objasněním pojmu služba, veřejná služba, vzdělávání jako veřejná služba, historickým a současným pohledem na mateřkou školu, jako na instituci zprostředkující vzdělávání. Ve výzkumné části je práce zaměřena na analýzu a komparaci pohledů na zkoumanou fonnulaci u jednotlivých skupin respondentů. Klíčová slova Služba, veřejná služba, vzdělávání, předškolní vzdělávání, mateřská školacs_CZ
dc.description.abstractThe topic of graduation work "Nursery school as public service" is to find out and map how the sence from the framework educational programme "provision ofpre-school education according to the school educational act is a public service" was accepted by experts, pre-school pedagogues/teachers and also by parents whose children attend a nursery school. The theoretical part deals with explanation of terms such as service, public service, education as a public service. It also focuses on historical and current view on nursery school as a facility providing ecuation. In the research part the final work concentrates on analysis and comparison of views on explored formulation at particular groups ofrespondents. Keywords Service, public service, education, pre-school education, nursery schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMateřská škola jako veřejná službacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-31
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId84519
dc.title.translatedNursery school as public serviceen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph001485781
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředmětem diplomové práce "Mateřská škola jako veřejná služba" je zjištění a mapování jak je odborníky, předškolními pedagogy a rodiči dětí navštěvujících mateřkou školu chápana věta uvedená v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání: "poskytování předškolního vzdělávání podle školského zákona je veřejnou službou." Teoretická část se zabývá objasněním pojmu služba, veřejná služba, vzdělávání jako veřejná služba, historickým a současným pohledem na mateřkou školu, jako na instituci zprostředkující vzdělávání. Ve výzkumné části je práce zaměřena na analýzu a komparaci pohledů na zkoumanou fonnulaci u jednotlivých skupin respondentů. Klíčová slova Služba, veřejná služba, vzdělávání, předškolní vzdělávání, mateřská školacs_CZ
uk.abstract.enThe topic of graduation work "Nursery school as public service" is to find out and map how the sence from the framework educational programme "provision ofpre-school education according to the school educational act is a public service" was accepted by experts, pre-school pedagogues/teachers and also by parents whose children attend a nursery school. The theoretical part deals with explanation of terms such as service, public service, education as a public service. It also focuses on historical and current view on nursery school as a facility providing ecuation. In the research part the final work concentrates on analysis and comparison of views on explored formulation at particular groups ofrespondents. Keywords Service, public service, education, pre-school education, nursery schoolen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014857810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV