dc.contributor.advisor | Havlová, Jana | |
dc.creator | Hampejsová, Taťána | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T14:25:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T14:25:51Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22172 | |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce "Mateřská škola jako veřejná služba" je zjištění a mapování jak je odborníky, předškolními pedagogy a rodiči dětí navštěvujících mateřkou školu chápana věta uvedená v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání: "poskytování předškolního vzdělávání podle školského zákona je veřejnou službou." Teoretická část se zabývá objasněním pojmu služba, veřejná služba, vzdělávání jako veřejná služba, historickým a současným pohledem na mateřkou školu, jako na instituci zprostředkující vzdělávání. Ve výzkumné části je práce zaměřena na analýzu a komparaci pohledů na zkoumanou fonnulaci u jednotlivých skupin respondentů. Klíčová slova Služba, veřejná služba, vzdělávání, předškolní vzdělávání, mateřská škola | cs_CZ |
dc.description.abstract | The topic of graduation work "Nursery school as public service" is to find out and map how the sence from the framework educational programme "provision ofpre-school education according to the school educational act is a public service" was accepted by experts, pre-school pedagogues/teachers and also by parents whose children attend a nursery school. The theoretical part deals with explanation of terms such as service, public service, education as a public service. It also focuses on historical and current view on nursery school as a facility providing ecuation. In the research part the final work concentrates on analysis and comparison of views on explored formulation at particular groups ofrespondents. Keywords Service, public service, education, pre-school education, nursery school | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Mateřská škola jako veřejná služba | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 84519 | |
dc.title.translated | Nursery school as public service | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001485781 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předmětem diplomové práce "Mateřská škola jako veřejná služba" je zjištění a mapování jak je odborníky, předškolními pedagogy a rodiči dětí navštěvujících mateřkou školu chápana věta uvedená v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání: "poskytování předškolního vzdělávání podle školského zákona je veřejnou službou." Teoretická část se zabývá objasněním pojmu služba, veřejná služba, vzdělávání jako veřejná služba, historickým a současným pohledem na mateřkou školu, jako na instituci zprostředkující vzdělávání. Ve výzkumné části je práce zaměřena na analýzu a komparaci pohledů na zkoumanou fonnulaci u jednotlivých skupin respondentů. Klíčová slova Služba, veřejná služba, vzdělávání, předškolní vzdělávání, mateřská škola | cs_CZ |
uk.abstract.en | The topic of graduation work "Nursery school as public service" is to find out and map how the sence from the framework educational programme "provision ofpre-school education according to the school educational act is a public service" was accepted by experts, pre-school pedagogues/teachers and also by parents whose children attend a nursery school. The theoretical part deals with explanation of terms such as service, public service, education as a public service. It also focuses on historical and current view on nursery school as a facility providing ecuation. In the research part the final work concentrates on analysis and comparison of views on explored formulation at particular groups ofrespondents. Keywords Service, public service, education, pre-school education, nursery school | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014857810106986 | |