Zobrazit minimální záznam

Attitudes of secondary school students to integrate people with special educational needs
dc.contributor.advisorKvětoňová, Lea
dc.creatorLechnerová, Daniela
dc.date.accessioned2017-04-19T15:04:47Z
dc.date.available2017-04-19T15:04:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22267
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se věnuje specifikům vývojového období adolescence, vzdělávání a podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách a dále pak jejich učitelům. Praktická část práce vychází z výzkumu "Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání", který probíhá pod záštitou Grantové agentury ČR jako projekt číslo 406/09/0710. Vlastní část tohoto výzkum si klade za cíl zmapovat názory a postoje žáků středních škol vůči integraci žáků se zdravotním postižením do tzv. běžných škol. Hlavní metodou výzkumu je dotazník, který distribuuji do kladenských středních škol. Získané výsledky analyzuji a na jejich základě se pak snažím definovat a popsat možnosti podpory při vzdělávání žáků se zdravotním postižením.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on supporting pupils with special educational needs enrolled in mainstream schools. The theoretical part deals with the specifics of developmental period of adolescence, education and support for pupils with SEN in secondary schools and then their teachers. Practical part is based on research "Special Education in the Conditions of Inclusive Education", which is held under the auspices of the National Grant Agency of the Czech Republic (GA ČR), number of project: GA ČR 406/09/0710. Own part of the research aims to map out the views and attitudes of secondary school students towards the integration of pupils with disabilities into the so-called mainstream schools. Research method is a questionnaire distributed to secondary schools Kladno. The obtained results are analysed and on this basis I try to define and describe the possibilities of support for pupils with disabilities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePostoje žáků středních škol k integraci osob se speciálními vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-02
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId88079
dc.title.translatedAttitudes of secondary school students to integrate people with special educational needsen_US
dc.contributor.refereeStrnadová, Iva
dc.identifier.aleph001466261
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se věnuje specifikům vývojového období adolescence, vzdělávání a podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách a dále pak jejich učitelům. Praktická část práce vychází z výzkumu "Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání", který probíhá pod záštitou Grantové agentury ČR jako projekt číslo 406/09/0710. Vlastní část tohoto výzkum si klade za cíl zmapovat názory a postoje žáků středních škol vůči integraci žáků se zdravotním postižením do tzv. běžných škol. Hlavní metodou výzkumu je dotazník, který distribuuji do kladenských středních škol. Získané výsledky analyzuji a na jejich základě se pak snažím definovat a popsat možnosti podpory při vzdělávání žáků se zdravotním postižením.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on supporting pupils with special educational needs enrolled in mainstream schools. The theoretical part deals with the specifics of developmental period of adolescence, education and support for pupils with SEN in secondary schools and then their teachers. Practical part is based on research "Special Education in the Conditions of Inclusive Education", which is held under the auspices of the National Grant Agency of the Czech Republic (GA ČR), number of project: GA ČR 406/09/0710. Own part of the research aims to map out the views and attitudes of secondary school students towards the integration of pupils with disabilities into the so-called mainstream schools. Research method is a questionnaire distributed to secondary schools Kladno. The obtained results are analysed and on this basis I try to define and describe the possibilities of support for pupils with disabilities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014662610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV