dc.contributor.advisor | Květoňová, Lea | |
dc.creator | Lechnerová, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:04:47Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:04:47Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22267 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se věnuje specifikům vývojového období adolescence, vzdělávání a podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách a dále pak jejich učitelům. Praktická část práce vychází z výzkumu "Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání", který probíhá pod záštitou Grantové agentury ČR jako projekt číslo 406/09/0710. Vlastní část tohoto výzkum si klade za cíl zmapovat názory a postoje žáků středních škol vůči integraci žáků se zdravotním postižením do tzv. běžných škol. Hlavní metodou výzkumu je dotazník, který distribuuji do kladenských středních škol. Získané výsledky analyzuji a na jejich základě se pak snažím definovat a popsat možnosti podpory při vzdělávání žáků se zdravotním postižením. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis is focused on supporting pupils with special educational needs enrolled in mainstream schools. The theoretical part deals with the specifics of developmental period of adolescence, education and support for pupils with SEN in secondary schools and then their teachers. Practical part is based on research "Special Education in the Conditions of Inclusive Education", which is held under the auspices of the National Grant Agency of the Czech Republic (GA ČR), number of project: GA ČR 406/09/0710. Own part of the research aims to map out the views and attitudes of secondary school students towards the integration of pupils with disabilities into the so-called mainstream schools. Research method is a questionnaire distributed to secondary schools Kladno. The obtained results are analysed and on this basis I try to define and describe the possibilities of support for pupils with disabilities. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Postoje žáků středních škol k integraci osob se speciálními vzdělávacími potřebami | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 88079 | |
dc.title.translated | Attitudes of secondary school students to integrate people with special educational needs | en_US |
dc.contributor.referee | Strnadová, Iva | |
dc.identifier.aleph | 001466261 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se věnuje specifikům vývojového období adolescence, vzdělávání a podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách a dále pak jejich učitelům. Praktická část práce vychází z výzkumu "Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání", který probíhá pod záštitou Grantové agentury ČR jako projekt číslo 406/09/0710. Vlastní část tohoto výzkum si klade za cíl zmapovat názory a postoje žáků středních škol vůči integraci žáků se zdravotním postižením do tzv. běžných škol. Hlavní metodou výzkumu je dotazník, který distribuuji do kladenských středních škol. Získané výsledky analyzuji a na jejich základě se pak snažím definovat a popsat možnosti podpory při vzdělávání žáků se zdravotním postižením. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is focused on supporting pupils with special educational needs enrolled in mainstream schools. The theoretical part deals with the specifics of developmental period of adolescence, education and support for pupils with SEN in secondary schools and then their teachers. Practical part is based on research "Special Education in the Conditions of Inclusive Education", which is held under the auspices of the National Grant Agency of the Czech Republic (GA ČR), number of project: GA ČR 406/09/0710. Own part of the research aims to map out the views and attitudes of secondary school students towards the integration of pupils with disabilities into the so-called mainstream schools. Research method is a questionnaire distributed to secondary schools Kladno. The obtained results are analysed and on this basis I try to define and describe the possibilities of support for pupils with disabilities. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014662610106986 | |