Zobrazit minimální záznam

Client's contentment with the service of o.s. Green Doors
dc.contributor.advisorHubertová, Lucie
dc.creatorAubrecht, Dominik
dc.date.accessioned2017-04-19T18:27:58Z
dc.date.available2017-04-19T18:27:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22933
dc.description.abstractBakalářská práce "Spokojenost klientů se službami O. s. Green Doors" byla vytvořena příjmovým pracovníkem služby O. s. Green Doors. Obsahuje teoretický vhled do problematiky pracovní rehabilitace pro psychicky nemocné jedince. V praktické části je popsán vznik, struktura, distribuce a vyhodnocení dotazníku spokojenosti. Dotazník spokojenosti zkoumá spokojenost klientů se službou sociální rehabilitace ve sdružení O. s. Green Doors. Dotazník vychází z předpokladu, že spokojenost se službou je v přímém vztahu s její efektivitou. Zkoumá několik jednotlivých domén, které sledují spokojenost klienta v různých oblastech péče. První se týká příjmu klientů do rehabilitace. Druhá spolupráci klienta s terapeutickým týmem. Třetí klientově spolupráci s klíčovým pracovníkem. Čtvrtá pracovního prostředí. Pátá celkového hodnocení služby. Organizace některé oblasti, které považuje za důležité pro úspěšnou rehabilitaci vyzdvihla. Tyto otázky jsou v metodice dotazníku vysloveny jako předpoklady. Organizace předpokládá, že klienti v těchto oblastech budou vykazovat spokojenost. Předpoklady: Klienti hodnotí vstup do služby pozitivně Klienti hodnotí zaučování do pracovních aktivit kladně jako funkční a pomáhající Klienti jsou spokojeni s vedením a obsahem rehabilitačních plánů. RHB plány klientům pomáhají Klienti jsou...cs_CZ
dc.description.abstractThis document was created by admission manager of service O. s. Green Doors. The questionnaire describes creation, structure, distribution and evaluation of the client's contentment with the service of O. s. Green Doors. The questionnaire checks contentment of clients in the service of social rehabilitation at O. s. Green Doors. The questionnaire comes out from a premise, that contentment with a service is in direct relation with effectiveness of that service. The questionnaire examines several domains that monitor client's contentment in different areas of the service. The first deals with admission of clients to rehabilitation. The second refers about client's cooperation with the therapeutic team. The third deals with client's co-operation with the key worker. The fourth examines the working environment. The fifth assesses the whole service provided by O. s. Green Doors. The organization has emphasized some domains, that they consider important for successful rehabilitation. These questions are stated as presumptions in the methodology of the questionnaire. The organization supposes that clients will show satisfaction in these areas. The presumptions are: Clients assess admission into the service positively. Clients assess induction to works process positively as functional and helpful. Clients are...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleSpokojenost klientů se službami o.s. Green Doorscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81768
dc.title.translatedClient's contentment with the service of o.s. Green Doorsen_US
dc.contributor.refereeMartinek, Jan
dc.identifier.aleph001228564
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csUspokojivěcs_CZ
thesis.grade.enSatisfactoryen_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Spokojenost klientů se službami O. s. Green Doors" byla vytvořena příjmovým pracovníkem služby O. s. Green Doors. Obsahuje teoretický vhled do problematiky pracovní rehabilitace pro psychicky nemocné jedince. V praktické části je popsán vznik, struktura, distribuce a vyhodnocení dotazníku spokojenosti. Dotazník spokojenosti zkoumá spokojenost klientů se službou sociální rehabilitace ve sdružení O. s. Green Doors. Dotazník vychází z předpokladu, že spokojenost se službou je v přímém vztahu s její efektivitou. Zkoumá několik jednotlivých domén, které sledují spokojenost klienta v různých oblastech péče. První se týká příjmu klientů do rehabilitace. Druhá spolupráci klienta s terapeutickým týmem. Třetí klientově spolupráci s klíčovým pracovníkem. Čtvrtá pracovního prostředí. Pátá celkového hodnocení služby. Organizace některé oblasti, které považuje za důležité pro úspěšnou rehabilitaci vyzdvihla. Tyto otázky jsou v metodice dotazníku vysloveny jako předpoklady. Organizace předpokládá, že klienti v těchto oblastech budou vykazovat spokojenost. Předpoklady: Klienti hodnotí vstup do služby pozitivně Klienti hodnotí zaučování do pracovních aktivit kladně jako funkční a pomáhající Klienti jsou spokojeni s vedením a obsahem rehabilitačních plánů. RHB plány klientům pomáhají Klienti jsou...cs_CZ
uk.abstract.enThis document was created by admission manager of service O. s. Green Doors. The questionnaire describes creation, structure, distribution and evaluation of the client's contentment with the service of O. s. Green Doors. The questionnaire checks contentment of clients in the service of social rehabilitation at O. s. Green Doors. The questionnaire comes out from a premise, that contentment with a service is in direct relation with effectiveness of that service. The questionnaire examines several domains that monitor client's contentment in different areas of the service. The first deals with admission of clients to rehabilitation. The second refers about client's cooperation with the therapeutic team. The third deals with client's co-operation with the key worker. The fourth examines the working environment. The fifth assesses the whole service provided by O. s. Green Doors. The organization has emphasized some domains, that they consider important for successful rehabilitation. These questions are stated as presumptions in the methodology of the questionnaire. The organization supposes that clients will show satisfaction in these areas. The presumptions are: Clients assess admission into the service positively. Clients assess induction to works process positively as functional and helpful. Clients are...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990012285640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV