Zobrazit minimální záznam

The influence of usual coverage on the content of supplement magazines of the Newspapers MF DNES, Lidové noviny and Hospodářské noviny
dc.contributor.advisorNečas, Vlastimil
dc.creatorMatura, Jan
dc.date.accessioned2017-04-20T08:18:56Z
dc.date.available2017-04-20T08:18:56Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25478
dc.description.abstractDiplomová práce "Vliv obrazového zpravodajství na obsah přílohových magazínů deníků MF DNES, Lidové noviny a Hospodářské noviny" pojednává o vlivu obrazového zpravodajství na produkci suplementů tří celostátních deníků. Výsledky výzkumu provedeného v rámci práce, který kombinuje kvantitativní výzkum obrazového zpravodajství deníků a kvalitativní výzkum rozhovorů s vedoucími pracovníky redakcí magazínů, hodnotí způsob práce redakcí s obrazovým materiálem. Výzkum zjišťuje, jaký typ obrazového zpravodajství se v produkci suplementů objevuje, jak redakce uvádějí zdroje obrazového zpravodajství a jaký vliv má na vznik textů. Komparace obou částí výzkumu uvádí rozdíly mezi naměřenými daty kvantitativní analýzy a názory vedoucích pracovníků na obrazové zpravodajství v jejich magazínech. Sledovány byly magazíny Víkend Hospodářských novin, Pátek Lidových novin a Magazín DNES, který do svého vydání vkládá MF DNES. V teoretické části autor uvádí základní teze mediálních účinků, nastolování agendy, gatekeepingu, provádí rešerši dostupných výzkumů a předkládá přehled mediálního trhu s celostátními deníky a jejich suplementy v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe master thesis "The Influence of Picture Coverage on the Content of Supplement Magazines of the Newspapers MF DNES, Lidové noviny and Hospodářské noviny" is focused on the influence of picture coverage on the production of supplements of three national daily newspapers. The research conducted within the thesis evaluates how the editors work with picture material, and combines a quantitative research of the picture coverage of the newspapers with the qualitative research of interviews with heads of the editors of the magazines. The research examines what kind of picture coverage appears in the supplements, how the editors inform about sources of the picture coverage and what is the influence of the picture coverage on production of texts and articles. Both parts of the research are compared, and as a result, the comparison shows the differences between measured data of the quantitative analysis and opinions of managers on picture coverage in their magazines. The following magazines are included in the research: Víkend Hospodářských novin, Pátek Lidových novin a Magazín DNES, which belongs to MF DNES. In the theoretical part the author gives basic theses of media effects, agenda setting, gatekeeping, carries out a search of available researches and presents an overview of the media market of national...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVliv obrazového zpravodajství na obsah přílohových magazínů deníků MF DNES, Lidové noviny a Hospodářské novinycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-02-01
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId82253
dc.title.translatedThe influence of usual coverage on the content of supplement magazines of the Newspapers MF DNES, Lidové noviny and Hospodářské novinyen_US
dc.contributor.refereeLábová, Alena
dc.identifier.aleph001197004
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Vliv obrazového zpravodajství na obsah přílohových magazínů deníků MF DNES, Lidové noviny a Hospodářské noviny" pojednává o vlivu obrazového zpravodajství na produkci suplementů tří celostátních deníků. Výsledky výzkumu provedeného v rámci práce, který kombinuje kvantitativní výzkum obrazového zpravodajství deníků a kvalitativní výzkum rozhovorů s vedoucími pracovníky redakcí magazínů, hodnotí způsob práce redakcí s obrazovým materiálem. Výzkum zjišťuje, jaký typ obrazového zpravodajství se v produkci suplementů objevuje, jak redakce uvádějí zdroje obrazového zpravodajství a jaký vliv má na vznik textů. Komparace obou částí výzkumu uvádí rozdíly mezi naměřenými daty kvantitativní analýzy a názory vedoucích pracovníků na obrazové zpravodajství v jejich magazínech. Sledovány byly magazíny Víkend Hospodářských novin, Pátek Lidových novin a Magazín DNES, který do svého vydání vkládá MF DNES. V teoretické části autor uvádí základní teze mediálních účinků, nastolování agendy, gatekeepingu, provádí rešerši dostupných výzkumů a předkládá přehled mediálního trhu s celostátními deníky a jejich suplementy v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe master thesis "The Influence of Picture Coverage on the Content of Supplement Magazines of the Newspapers MF DNES, Lidové noviny and Hospodářské noviny" is focused on the influence of picture coverage on the production of supplements of three national daily newspapers. The research conducted within the thesis evaluates how the editors work with picture material, and combines a quantitative research of the picture coverage of the newspapers with the qualitative research of interviews with heads of the editors of the magazines. The research examines what kind of picture coverage appears in the supplements, how the editors inform about sources of the picture coverage and what is the influence of the picture coverage on production of texts and articles. Both parts of the research are compared, and as a result, the comparison shows the differences between measured data of the quantitative analysis and opinions of managers on picture coverage in their magazines. The following magazines are included in the research: Víkend Hospodářských novin, Pátek Lidových novin a Magazín DNES, which belongs to MF DNES. In the theoretical part the author gives basic theses of media effects, agenda setting, gatekeeping, carries out a search of available researches and presents an overview of the media market of national...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990011970040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV