dc.contributor.advisor | Čtrnáctová, Hana | |
dc.creator | Voborská, Dana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T09:01:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T09:01:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/25656 | |
dc.description.abstract | Název Obecná chemie na středních školách v experimentálních úlohách Abstrakt Tato práce zpracovává téma chemické rovnováhy v rámci učiva obecné chemie v chemickém vzdělávání na středních školách. Vychází z analýzy vzdělávacích systémů a uvedeného tématu učiva ve vybraných zemích Evropy (Velká Británie, Švýcarsko, Německo, Rakousko, Slovensko, Slovinsko) a v České republice. Hlavním cílem je návrh učebního materiálu pro téma chemické rovnováhy na úrovni středoškolské výuky ve formě pracovních listů, jejichž součástí jsou učební úlohy a chemické experimenty. Experimenty jsou určeny především pro práci v domácí laboratoři, některé pokusy jsou využitelné i pro žáky základních škol. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title General chemistry at high schools in experimental tasks Abstract This work explores the subject of chemical equilibrium in the curriculum of general chemistry in chemical education at secondary schools. The main source is basically analysis of educational systems and mentioned curriculum topic in selected European countries (Great Britain, Switzerland, Germany, Austria, Slovakia, Slovenia) and Czech Republic. The main objective is to prepare instructional chemical equilibrium documents at the level of secondary education in the form of worksheets, that include teaching exercises and chemical experiments. The experiments are designed mainly for home laboratory work, some experiments are useful for elementary school pupils. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | The European Union | en_US |
dc.subject | the European education systems | en_US |
dc.subject | curricula document | en_US |
dc.subject | Evropská unie | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací systémy v Evropě | cs_CZ |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cs_CZ |
dc.subject | che | cs_CZ |
dc.title | Obecná chemie na středních školách v experimentálních úlohách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-01 | |
dc.description.department | Department of teaching and Didactics of Chemistry | en_US |
dc.description.department | Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 66831 | |
dc.title.translated | General chemistry at secondary schools in experimental tasks | en_US |
dc.contributor.referee | Stratilová Urválková, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001275744 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství chemie pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Chemie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Chemistry | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistry | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství chemie pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Chemie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Chemistry | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název Obecná chemie na středních školách v experimentálních úlohách Abstrakt Tato práce zpracovává téma chemické rovnováhy v rámci učiva obecné chemie v chemickém vzdělávání na středních školách. Vychází z analýzy vzdělávacích systémů a uvedeného tématu učiva ve vybraných zemích Evropy (Velká Británie, Švýcarsko, Německo, Rakousko, Slovensko, Slovinsko) a v České republice. Hlavním cílem je návrh učebního materiálu pro téma chemické rovnováhy na úrovni středoškolské výuky ve formě pracovních listů, jejichž součástí jsou učební úlohy a chemické experimenty. Experimenty jsou určeny především pro práci v domácí laboratoři, některé pokusy jsou využitelné i pro žáky základních škol. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title General chemistry at high schools in experimental tasks Abstract This work explores the subject of chemical equilibrium in the curriculum of general chemistry in chemical education at secondary schools. The main source is basically analysis of educational systems and mentioned curriculum topic in selected European countries (Great Britain, Switzerland, Germany, Austria, Slovakia, Slovenia) and Czech Republic. The main objective is to prepare instructional chemical equilibrium documents at the level of secondary education in the form of worksheets, that include teaching exercises and chemical experiments. The experiments are designed mainly for home laboratory work, some experiments are useful for elementary school pupils. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012757440106986 | |