Analýza trhu incentivního cestovního ruchu v České republice
Analysis of the Incentive Tourism Industry in the Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/25743/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/25743Identifikátory
SIS: 53292
Kolekce
- Kvalifikační práce [20186]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Špaček, Ondřej
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Regionální a politická geografie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
24. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Hlavním cílem této práce je analyzovat trh incentivního cestovního ruchu v Ceské republice, jak z pohledu úcastníku, tak z pohledu organizátoru, charakterizovat specifika této formy cestovního ruchu a vytvorit ucelený prehled o incentivním cestovním ruchu nejen v CR, ale i ve svete. Práce se zameruje na popsání vývoje incentivního CR a charakterizování soucasných trendu v této oblasti. Je rozdelena do nekolika cástí, které se zvlášte venují incentivnímu cestovnímu ruchu ve svete a incentivnímu cestovnímu ruchu v Cesku. Soucástí práce je také srovnání svetového a ceského trhu incentivního CR. Hlavní metoda použitá pri zpracování práce je metoda dotazníkového šetrení mezi vybranými respondenty ze strany poptávky i nabídky. Jedním z hlavních prínosu práce by melo být uvedení do problematiky této formy cestovního ruchu, které by mohlo být využito pri zpracování dalších studií z této oblasti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The main goal of this master's thesis is to analyze the market of incentive tourism industry in the Czech Republic from the point of view of both, tourists and tour operators. Further to distinguish the specifics of this form of tourism industry and to create a compact overview of incetive tourism in the Czech Republic and the rest of the world. The thesis is focused on describing the incentive tourism industry development and current trends. It is divided into several parts, some of them are focused on the Czech incentive tourism industry and the others on the situation in the world, including their final comparison. The main method used in the thesis is the method of questionaries among chosen respondents from both supply and demand part of the market. The main contribution of the thesis is the introduction into this kind of tourism industry, which could be used for further research in this field. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)