Zobrazit minimální záznam

Education of Religion at the Conservatory of Jan Deyl
dc.contributor.advisorEliáš, Vojtěch
dc.creatorPodéšťová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-20T11:48:13Z
dc.date.available2017-04-20T11:48:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26421
dc.description.abstractResumé práce Výuka náboženství na konzervatoři Jana Deyla Cílem mé bakalářské práce bylo zpracovat problematiku výuky náboženství na Konzervatoři Jana Deyla v Praze, vzhledem k typu studentů a ke specifickým podmínkám této školy a studia na ní. Tradice výuky nevidomých od nejstarších dob po současnost ukazuje společenské změny v chápání vztahu ke znevýhodněným spoluobčanům. Specifický profil školy Konzervatoř Jana Deyla v Praze a jejích studentů se utvářel postupně s ohledem na společnost až do dnešní podoby. Škola dnes produkuje absolventy schopné uměleckých výkonů na úrovni v oblasti koncertní činnosti i kvalitní hudební pedagogy. Někteří studenti však i tak mají ve svém životě limity, s ohledem na svá zraková a někdy i kombinovaná postižení. Tato postižení lze někdy do značné míry kompenzovat různými pomůckami, které mohou významně pomáhat i při výuce náboženství. Vzhledem k osobní situaci studentů je velmi důležitá osobnost pedagoga náboženství. Hodiny náboženství jsou na konzervatoři speciálně koncipované a zaměřené s ohledem na specifické problémy studentů. klíčová slova: Konzervatoř Jana Deyla slepý edukace slepých výuka náboženství zrakové a kombinované postižení počet znaků včetně mezer a poznámek, bez příloh : 94.903cs_CZ
dc.description.abstractEducation of Religion at the Conservatory of Jan Deyl English annotation The goal of this work is to handle the issue of religious education at the Conservatory of Jan Deyl in Prague given the type of students and the specific conditions of the school and study on it. Tradition of teaching blind people from ancient times to the present shows understanding of social change in relation to disadvantaged fellow citizens. Specific profile of the school Jan Deyl Conservatory in Prague and its students was formed gradually in the light of the company until today. The school now produces graduates capable of concert and teaching activities. However, their possibilities are still limited with regard to their visual and sometimes combined disabilities. This disability can sometimes be largely offset by the various tools that can greatly assist in teaching of religion. Due to the personal situation of students is very important personality of teachers of religion. Hours of religion are at the Conservatory specially designed and oriented with regard to the specific problems of students. keywords: Conservatory of Jan Deyl blind teaching blinds Education of Religion visual and combined disabilitiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.titleVýuka náboženství na Konzervatoři Jana Deylacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-08
dc.description.departmentDepartment of Pastoral Theology and Law Sciencesen_US
dc.description.departmentKatedra pastorálních oborů a právních vědcs_CZ
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121132
dc.title.translatedEducation of Religion at the Conservatory of Jan Deylen_US
dc.contributor.refereeKuźniar, Mariusz
dc.identifier.aleph001432709
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeologické naukycs_CZ
thesis.degree.disciplineTheological educationen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeologické naukycs_CZ
uk.degree-discipline.enTheological educationen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csResumé práce Výuka náboženství na konzervatoři Jana Deyla Cílem mé bakalářské práce bylo zpracovat problematiku výuky náboženství na Konzervatoři Jana Deyla v Praze, vzhledem k typu studentů a ke specifickým podmínkám této školy a studia na ní. Tradice výuky nevidomých od nejstarších dob po současnost ukazuje společenské změny v chápání vztahu ke znevýhodněným spoluobčanům. Specifický profil školy Konzervatoř Jana Deyla v Praze a jejích studentů se utvářel postupně s ohledem na společnost až do dnešní podoby. Škola dnes produkuje absolventy schopné uměleckých výkonů na úrovni v oblasti koncertní činnosti i kvalitní hudební pedagogy. Někteří studenti však i tak mají ve svém životě limity, s ohledem na svá zraková a někdy i kombinovaná postižení. Tato postižení lze někdy do značné míry kompenzovat různými pomůckami, které mohou významně pomáhat i při výuce náboženství. Vzhledem k osobní situaci studentů je velmi důležitá osobnost pedagoga náboženství. Hodiny náboženství jsou na konzervatoři speciálně koncipované a zaměřené s ohledem na specifické problémy studentů. klíčová slova: Konzervatoř Jana Deyla slepý edukace slepých výuka náboženství zrakové a kombinované postižení počet znaků včetně mezer a poznámek, bez příloh : 94.903cs_CZ
uk.abstract.enEducation of Religion at the Conservatory of Jan Deyl English annotation The goal of this work is to handle the issue of religious education at the Conservatory of Jan Deyl in Prague given the type of students and the specific conditions of the school and study on it. Tradition of teaching blind people from ancient times to the present shows understanding of social change in relation to disadvantaged fellow citizens. Specific profile of the school Jan Deyl Conservatory in Prague and its students was formed gradually in the light of the company until today. The school now produces graduates capable of concert and teaching activities. However, their possibilities are still limited with regard to their visual and sometimes combined disabilities. This disability can sometimes be largely offset by the various tools that can greatly assist in teaching of religion. Due to the personal situation of students is very important personality of teachers of religion. Hours of religion are at the Conservatory specially designed and oriented with regard to the specific problems of students. keywords: Conservatory of Jan Deyl blind teaching blinds Education of Religion visual and combined disabilitiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Katedra pastorálních oborů a právních vědcs_CZ
dc.identifier.lisID990014327090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV