Zobrazit minimální záznam

Non-standard problems in mathematics education
dc.contributor.advisorTichá, Marie
dc.creatorHorkel, Jan
dc.date.accessioned2017-03-17T09:35:36Z
dc.date.available2017-03-17T09:35:36Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2644
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je zmapovat oblast nestandardních úloh ve výuce matematiky. Teoretická část práce má vymezit význam tohoto termínu a zmínit práce a názory současných odborníků v oblasti didaktiky matematiky. Chci zde ukázat a vymezit nejdůležitější typy nestandardních úloh, se kterými jsem se setkal, pokusit se najít jejich zdroje a nalézt výhody i obtížnosti při jejich používání ve vyučování matematiky. Do teoretické části jsem zařadil i charakteristiku procesu jejich řešení a pojem motivace. Praktická část diplomové práce obsahuje analýzy dětských řešení vybraných nestandardních úloh a dotazníků, které byly dány k vyplnění učitelům k získání rámcového přehledu o využívání nestandardních úloh v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractMy diploma-work wants to deal with non-standard task in math area. Theoretical part of this work wants to define the meaning of this term and summarize works and statements of contemporary experts. It want to name and divide the most important types of non-standard tasks, try find sources of them and find advantiges and difficulties of using them in teaching of math. Description of task-solving process and motivation in general are also involved. Practical part of my diploma work consists of analyse of children's solution of selected non-standard tasks and questionaires, that were given to teachers, to get a brief look into a reality of using them in teaching of math. . Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNestandardní úlohy v matematicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-16
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20579
dc.title.translatedNon-standard problems in mathematics educationen_US
dc.contributor.refereeZapotilová, Eva
dc.identifier.aleph002023871
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce je zmapovat oblast nestandardních úloh ve výuce matematiky. Teoretická část práce má vymezit význam tohoto termínu a zmínit práce a názory současných odborníků v oblasti didaktiky matematiky. Chci zde ukázat a vymezit nejdůležitější typy nestandardních úloh, se kterými jsem se setkal, pokusit se najít jejich zdroje a nalézt výhody i obtížnosti při jejich používání ve vyučování matematiky. Do teoretické části jsem zařadil i charakteristiku procesu jejich řešení a pojem motivace. Praktická část diplomové práce obsahuje analýzy dětských řešení vybraných nestandardních úloh a dotazníků, které byly dány k vyplnění učitelům k získání rámcového přehledu o využívání nestandardních úloh v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enMy diploma-work wants to deal with non-standard task in math area. Theoretical part of this work wants to define the meaning of this term and summarize works and statements of contemporary experts. It want to name and divide the most important types of non-standard tasks, try find sources of them and find advantiges and difficulties of using them in teaching of math. Description of task-solving process and motivation in general are also involved. Practical part of my diploma work consists of analyse of children's solution of selected non-standard tasks and questionaires, that were given to teachers, to get a brief look into a reality of using them in teaching of math. . Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020238710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV