Zobrazit minimální záznam

Analyse of MMORPG
dc.contributor.advisorZavoral, Filip
dc.creatorFechtner, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-20T13:23:01Z
dc.date.available2017-04-20T13:23:01Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26820
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat současný herní fenomén MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game). Jedná se o hry typu RPG se síťovou nadstavbou, to znamená že herní důraz je přesunut z interakce s nascriptovaným prostředím na kontakt mezi hráči. V hrách tohoto typu ovládá hráč jednu postavu, s níž prozkoumává a ovlivňuje rozsáhlý herní svět. V práci jsou rozebrány současné úspěšné projekty, jak z freewarové, tak z komerční sféry. Dále jsou probírány jednotlivé možnosti určitých implementačních a herních problémů a rozhodnutí. Jako součást práce byla vyvinuta fungující hra s vlastním klientem a editorem.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to analyze the up-to-date phenomena MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game). It is a game of RPG type with network add-on, which means, that game's accent is switched from interaction with scripted realm to contact with players. In games of this type the player controls one character and explores and affects huge virtual reality. In the project there are examined contemporary prosperous projects, from both freeware and commercial sphere. There are discussed various possibilities of implementation's and game design's problems and decisions. As a project's component a functional game with its own client and editor was developed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleAnalýza MMORPG (Massive-Multiplayer Online Role-Playing Game)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-14
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId65614
dc.title.translatedAnalyse of MMORPGen_US
dc.contributor.refereeHoksza, David
dc.identifier.aleph001220928
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je analyzovat současný herní fenomén MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game). Jedná se o hry typu RPG se síťovou nadstavbou, to znamená že herní důraz je přesunut z interakce s nascriptovaným prostředím na kontakt mezi hráči. V hrách tohoto typu ovládá hráč jednu postavu, s níž prozkoumává a ovlivňuje rozsáhlý herní svět. V práci jsou rozebrány současné úspěšné projekty, jak z freewarové, tak z komerční sféry. Dále jsou probírány jednotlivé možnosti určitých implementačních a herních problémů a rozhodnutí. Jako součást práce byla vyvinuta fungující hra s vlastním klientem a editorem.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis is to analyze the up-to-date phenomena MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game). It is a game of RPG type with network add-on, which means, that game's accent is switched from interaction with scripted realm to contact with players. In games of this type the player controls one character and explores and affects huge virtual reality. In the project there are examined contemporary prosperous projects, from both freeware and commercial sphere. There are discussed various possibilities of implementation's and game design's problems and decisions. As a project's component a functional game with its own client and editor was developed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990012209280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV